خبرگزاری کار ایران

لزوم بررسی طرح‌های معرفی شده به بانک‌ها در مدت معین

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۹۷۷

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به لزوم بررسی طرح ها در مدت معین از سوی بانک ها بر تسریع در روند پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ در استان تهران تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حشمت الله عسگری در بیست و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به وضعیت بررسی طرح های تبصره ۱۸ در بانک ها اظهار داشت: طولانی شدن روند بررسی طرح ها در بانک ها زیبنده نیست و باید در مدت معینی طرح ها بررسی و تعیین تکلیف شود.

وی ادامه داد: در صورت وجود اشکالاتی در طرح ها و یا نقص مدارک متقاضیان، در موعد مقرر موارد توسط بانک ها اعلام شود تا اشکالات طرح های مرتفع و در غیر این صورت طرح های جایگزین به بانک ها معرفی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران سپس در مورد سهمیه بانک ها برای پرداخت تسهیلات عنوان کرد: طبق اعلام مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و تامین مالی وزارت صنعت، معدن و تجارت، در مورد ارائه طرح ها بانک ها با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به توافق برسند که در این صورت تامین مالی از سوی وزارتخانه انجام می شود.

عسگری همچنین تاکید کرد: با توجه به اینکه منابع تسهیلات تبصره ۱۸ بایستی تا پایان سال جذب شود؛ انتظار می رود با تعامل بانک ها و مسئولان استان روند پرداخت تسهیلات به متقاضیان تسریع شود تا ضمن کمک به اجرای طرح، وضعیت استان تهران ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز