خبرگزاری کار ایران

حسن بیگی:

تسلط به قوانین برای رفع مشکلات مردم ضروری است

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۷۱۹

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به اولویت پیگیری مطالبات مردم در سطح بخش بر لزوم تسلط به قوانین برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، شکراله حسن بیگی در جلسه آموزشی بخشداران جدید با اشاره به لزوم توجه به مشکلات مردم اظهار داشت: وظیفه بخشداران در وهله اول حضور در میان مردم و پیگیری مشکلات آنان می باشد چراکه فلسفه وجودی مسئولان تحقق مطالبات مردم است.

وی ادامه داد: پیگیری امورات مربوط به بخش الزاماتی دارد که مهم ترین آن تسلط بخشداران به قوانین و اشراف بر بخشنامه ها و آیین نامه ها می باشد، از اینرو ضروری است که این مهم مورد توجه بخشداران قرار گیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به لزوم پیگیری موضوعات بخش عنوان کرد: بازدیدها و بررسی موضوعات در سطح بخش باید به گونه ای باشد که منجر به نتایج عملیاتی و ملموس برای مردم باشد، بر همین اساس پیگیری مصوبات جلسات اهمیت مضاعفی دارد.

حسن بیگی سپس گفت: هفته دولت فرصتی برای انعکاس اقدامات نظام و دولت است، بر همین مبنا اقدامات جهت تنویر افکار عمومی به درستی منعکس شود و پروژه های نیمه تمام تا هفته دولت به سرانجام مطلوبی برسد.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ تاکید کرد: انتخابات سال آینده که شامل برگزاری ۴ انتخابات می باشد از اهمیت خاصی برخوردار است که باید با پیگیری مطالبات مردمی زمینه مشارکت در انتخابات فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز