خبرگزاری کار ایران

کلید سوالات آزمون دکتری سال ۹۹ منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۶۵۳

کلید سئوالات آزمون دکتری ۹۹ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

به گزارش ایلنا، آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۹ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور پنجشنبه ۹ مردادماه ۹۹ برگزار شد.

دفترچه سوالات آزمون از عصر پنجشنبه ۹ مردادماه ۹۹ در سایت سازمان سنجش منتشر شد و داوطلبان این امکان را داشتند که بنا بر رشته خود، دفترچه سوالات را مشاهده کنند.

کلید سوالات دکتری امروز یکشنبه ۱۲ مرداد در سایت سازمان سنجش منتشر شده است و داوطلبان می‌توانند کلید سوالات استعداد تحصیلی، زبان و دروس تخصصی را بر اساس گروه امتحانی و عنوان دفترچه یا کد رشته امتحانی و گروه امتحانی مشاهده کنند.

در آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۹۹ تعداد ۱۷۹ هزار و ۷۰۴ داوطلب در ۱۴۳ حوزه امتحانی در ۶۰ شهرستان مختلف کشور به رقابت پرداختند.

این دوره از آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۹ در ۷ گروه آموزشی و ۲۴۵ کدرشته امتحانی شامل ۶۳ کدرشته امتحانی گروه علوم انسانی، ۴۵ کدرشته امتحانی گروه علوم پایه، ۶۰ کدرشته امتحانی گروه فنی مهندسی، ۳۵ کدرشته امتحانی گروه کشاورزی و منابع طبیعی، ۷ کدرشته امتحانی گروه هنر، ۲۶ کدرشته امتحانی گروه دامپزشکی و ۹ کدرشته امتحانی گروه زبان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز