خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حقوقی سازمان جنگل‌ها در گفت‌وگو با ایلنا:

مردم نگران کوه دماوند و جنگل آق مشهد نباشند

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۵۲۶

مدیر کل حقوقی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری با اشاره به جلسه‌ روز گذشته سازمان جنگل‌ها با معاون اول رئیس‌جمهور اعلام کرد: همه‌ حاضرین در جلسه ضمن احترام به وقف، عنوان کرده‌اند، کوه دماوند قابل وقف نیست و باید به نام سازمان جنگل‌ها بماند.

«رضا افلاطونی» مدیر کل حقوقی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری  در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا، در مورد روند پیگیری‌ها در ماجرای وقف کوه دماوند و جنگل هیرکانی گفت: بیانیه‌ای را تهیه کردیم که امروز از طریق سازمان جنگل‌ها اطلاع‌رسانی خواهیم کرد و در قالب همان بیانیه انشالله قضیه تمام است.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که دیروز خدمت آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با حضور روسای سازمان ثبت، جنگل‌ها و اقاف برگزار شد، همه‌ حاضرین در جلسه ضمن احترام به وقف، عنوان کرده‌اند، کوه دماوند قابل وقف نیست و باید به نام سازمان جنگل‌ها بماند.

افلاطونی با اشاره به جزئیات پرونده، افزود: جزئیات در کارگروه‌های کارشناسی بررسی می‌شود و با حضور کارشناسان و مدیران هر دو دستگاه روی آن تصمیم گیری می‌شود، چون تا الان اختلاف‌های فنی و حقوقی وجود داشته که موضوع آنقدر ادامه دار شده است، ولی در مجموع مردم نگران کوه دماوند و جنگل آق‌مشهد نباشند و امیدواریم مشکل هرچه زودتر حل شود.

مدیر کل حقوقی سازمان جنگل‌ها ادامه داد: برای جنگل‌های آق‌مشهد هم قرار شد، به همین شکل در کارگروه‌های مشترک موضوع مطرح شود، امیدوار هستیم ریاست محترم قوه قضاییه به پرونده ورود کنند تا کمک کنند و این مشکل هرچه زودتر حل شود. ماجرای پیگیری‌ کوه دماوند و جنگل هیرکانی یک روند رسیدگی قضایی دارد که با توجه به حساسیت‌های دادستان کل کشور به این موضوع، ما به عنوان سازمان جنگل ها نامه‌ای را مجددا برای ایشان نوشتیم و پیگیر هستیم و امیدواریم هرچه این مراحل انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز