خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد:

شناسایی ۸۵ داوطلب مبتلا به کرونا در خوداظهاری کارشناسی ارشد

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۳۴۴

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تعداد ۸۵ نفر از داوطلبان مبتلا به کرونا در خودارزیابی کارشناسی ارشد ۹۹ شناسایی شدند.

«فاطمه زرین آمیزی» سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آمار خوداظهاری داوطلبان کنکور ارشد ۹۹ گفت: طی این ارزیابی تعداد ۸۵ نفر (در کل کشور) از داوطلبان مبتلا به کرونا در خودارزیابی کارشناسی ارشد ۹۹ شناسایی شدند که طبق تدابیر از پیش تعیین شده در بیمارستان‌هایی که به آنها اعلام خواهد شد، در آزمون شرکت می‌کنند.

وی در ادامه بیان کرد: خوداظهاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ روز جمعه ۱۰ مرداد ماه به پایان رسید. این خوداظهاری به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ است که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند.)

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده است. خودارزیابی داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد از تاریخ ۹ مرداد آغاز و ۱۰ مرداد به پایان رسید. داوطلبانی که فرم خودارزیابی را تکمیل کرده‌اند و اعلام شده که مبتلا هستند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر داوطلبان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفا در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، کنکور کارشناسی ارشد روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مردادماه با رقابت ۶۹۴ هزار و ۴۱۷ نفر و در ۲۳۶ حوزه امتحانی برگزار می شود. پروتکل های بهداشتی این آزمون همانند کنکور دکتری و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز