خبرگزاری کار ایران

محکومیت ۱۵ میلیاردی قاچاقچیان کالا در بوشهر

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۰۰۶

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از جریمه ۱۵ میلیارد ریالی قاچاقچیان کالا در ۴ پرونده خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، زهرا افضلی نیا مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: با گزارش اعلامی از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان که در حین گشت زنی مامورین پلیس آگاهی در ایست بازرسی شهید صلاحی به یک دستگاه کامیون مظنون و در بازرسی محموله دستگاه جوش کشف و پرونده اتهام حمل و مباشرت در قاچاق کالا تشکیل شد.

وی افزود: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان دشتستان پس از احراز تخلف، متهمین را به ضبط کالای مکشوفه و پرداخت ۴ میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که این جریمه وصول شده است.  

افضلی نیا با اشاره به کشف محموله لباسشویی و بسته های ابزارآلات  از یک دستگاه کامیون در شهرستان دشتستان، پرونده بررسی و پس از احراز تخلف، حکم به ضبط کالای مکشوفه و پرداخت یک میلیارد و  ۷۸۰ میلیون ریال جزای نقدی صادر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر همچنین از رسیدگی به پرونده قاچاق ۲۷۰ کارتن انواع ابزارآلات شامل انواع قیچی باغبانی و کشاورزی و ۲۰۳ کیسه تخمه آفتابگردان و تعداد ۵ دستگاه ماینر، خبر داد و گفت: متهمین پرونده به ضبط کالای مکشوفه و پرداخت ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

وی در مورد جریمه یک میلیارد و ۷۲۰ مییلون ریالی قاچاقچیان ابزارآلات، اظهار داشت: محموله ۸۰ کارتن ابزار آلات توسط فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان کشف و پس از بررسی در تعزیرات حکم به ضبط محموله و پرداخت یک میلیارد و ۷۲۰ مییلون ریال جریمه نقدی صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز