خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

کاهش دما و وزش باد شدید در برخی نقاط کشور

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۰۰۴

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد می‌شود که موجب افت دما در استان‌های شمالی و حاشیه دریای خزر می‌شود.

صادق ضیائیان در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: امروز و فردا در ساعت بعد از ظهر و اوایل شب، برخی مناطق از آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، اردبیل و همچنین گیلان و مازندران انتظار رگبارهایی را داریم.

وی افزود: انتظار بارش رگباران باران را در ارتفاعات رشته کوه البرز مرکزی داریم و همچنین در استان‌های کرمان و هرمزگان به ترتیب در ارتفاعات جنوبی، ارتفاعات شمالی، شرقی و همچنین در جنوب سیستان و بلوچستان انتظار داریم شاهد رگبار باران و وزش باد باشیم.

ضیائیان با اشاره به اینکه انتظار وزش باد و رگبار باران را در ارتفاعات رشته کوه البرز واقع در استان تهران و البرز داریم، گفت: همچنین در جنوب استان تهران، جنوب سمنان، شمال استان اصفهان و استان مرکزی وزش باد شدید و در بعضی نقاط همراه با گرد و غبار  پیش‌بینی شده است.

به گفته‌ی ضیائیان در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد می‌شود که موجب افت دما در استان‌های شمالی و حاشیه دریای خزر می‌شود، همچنین با بارش‌هایی در استان‌های گیلان و مازندران همراه خواهد بود.

وی بیان کرد: این بارش‌ها در روز دوشنبه قابل توجه خواهد بود و در ساعت بعد از ظهر روز دوشنبه و سه شنبه رگبار باران را در استان‌های کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز