خبرگزاری کار ایران

شرایط واگذاری غرفه‌های میادین میوه و تره‌بار

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۹۹۴

مدیرعامل سازمان میادین و میوه و تره بار شهردای تهران توضیحاتی درخصوص شرایط واگذاری غرفه‌های میادین ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید راد، مدیرعامل سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی شبکه خبر در خصوص آغاز ساخت ۱۷ میادین میوه و تره بار در پایتخت گفت: وظیفه این سازمان خدمات رسانی به مردم با توجه به شرایط اقتصادی کشور است و وظیفه ما در این ایام دوچندان شده است و به منظور گسترش خدمات رسانی در سطح شهر تهران گسترش میادنی میوه وتره بار را در پیش گرفتیم.

او ادامه داد: بدین منظور احداث ۲۶ بازار میادین میوه و تره بار در نظر گرفته شده است که در مناطق مختلف شهر تهران احداث خواهد شد. 

راد درخصوص توزیع این میادین در مناطق ۲۲ گانه تهران گفت: نیازسنجی برای احداث بازارهای جدید در سطح شهر تهران در نظر گرفته شده و با توجه به نیاز شهرندان و الگوی توسعه ای این اقدام انجام می شود. در برخی مناطق بیش از یک میدان و در برخی مناطق که سرانه میادین میوه وتره بار آنها تکمیل است بازاری احداث نمی شود. 

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران افزود: سه بازار داربستی بازسازی و نوسازی شده است و ۵۶ بازار در سال ۹۹ برای معلولین و جانبازان بهسازی می شود.

راد درخصوص واگذاری غرفه ها به متقاضیان گفت: در بحث واگذاری غرف در بخش میوه و سیفی جات ۸۰ بارکد داریم و  هر غرفه ای که  می خواهیم به بهره بردار بدهیم باید بتواند این کدها را تامین کند. برخی از غرفه هایی که به صورت عرضه مستقیم است را به تولیدکنندگان عرضه می کنیم که به آنها غرفه های تک محصولی می گویند. 

او افزود: کشاورزان از جهاد کشاورزی شهرستان ها می توانند نامه بیاورند و برای فصل برداشت غرف را به آنها واگذار می کنیم. اما خود کشاورزان می گویند که تولید کننده ایم و خودمان نمی توانیم بفروشیم و همینجا واگذار می کنیم. در تلاش هستیم از طریق تعاونی روستایی محصولات تهیه و به غرف تحویل داده شود، در غیر این صورت همه اینها به صورت فراخوان است. 

راد گفت: در بحث پروتئینی، آبزیان، ماکیان و گوشت قرمز همه را به تولیدکنندگان، شرکت های تولیدی و بسته بندی می دهیم.  یک غرفه هم در سازمان میادین نیست که در بحث پروتئینی به غیر از تولیدکننده و یا شرکت های بسته بندی واگذار شده باشد. 

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری گفت: الان در این شرایط تنها جایی که مرغ به قیمت ۱۵۷۵۰ عرضه می شود سازمان میادین ومیوه تره بار شهرداری تهران است. گوشت قرمز میانگین ۹۹هزار تومان عرضه می شود. در شرایط کرونایی تنها جایی که ملجا و پناهگاه مردم شده است سازمان میادین است و وظیفه خود می دانیم در این شرایط اقتصادی در کنار مردم باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز