خبرگزاری کار ایران

برگزاری مسابقات قرآن و نماز از شبکه‌های شاد و قرآن سیما

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۹۴۷

​مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش‌وپرورش گفت: سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور در بستر شبکه شاد و شبکه قرآن و معارف سیما در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مسیب‌زاده با اشاره به آغاز مرحله مسابقات قرآن، عترت و نماز از چهارشنبه ۸ مردادماه، اظهار کرد: در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجتناب از حضور فیزیکی دانش آموزان در محیط‌های برگزاری مسابقات، مرحله نهایی کشوری سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور، از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه در کانال قرآن شبکه شاد آغاز و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: این برنامه به‌صورت زنده علاوه بر شبکه شاد از طریق شبکه قرآن و معارف اسلامی نیز پخش می‌شود.

مسیب زاده گفت: هرچند این مسابقات از اول مرداد ماه در بستر شاد آغاز شده بود اما به‌طور رسمی از چهارشنبه با برگزاری آئین  افتتاحیه به‌صورت نمادین و سخنرانی معاون پرورشی و فرهنگی وزیرآموزش و پرورش این مسابقات آغاز شده است و داوران در سطوح و رشته‌های مختلف به داوری آثار  ارائه‌ شده می‌پردازند.

وی تصریح کرد: لیست دانش آموزان برگزیده و راه‌یافته به این مرحله از مسابقات در فضای شاد و همچنین پرتال معاونت پرورشی و فرهنگی انتشار یافته است و دانش آموزان می‌توانند اطلاعات موردنیاز را ازآنجا دریافت کنند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش‌وپرورش از ادامه این مسابقات در فضای مجازی تا پایان مردادماه خبر داد و خاطرنشان کرد: کاربران می‌توانند برای شرکت در بهره‌مندی از این مسابقات به آدرس الکترونیکی parvareshi۱@ در شبکه شاد مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز