خبرگزاری کار ایران

برگزاری چهارمین برنامه گفتگوی هفته با حضور وزیر راه در بستر شبکه شاد

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۹۱۷

در راستای سلسله برنامه‌های گفتگو بر محور تحول، چهارمین برنامه گفتگوی هفته با حضور وزیر راه و شهرسازی به‌عنوان مهمان ویژه، دوازدهم مردادماه در بستر شبکه شاد به‌صورت زنده برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، برنامه «گفتگوی هفته» در راستای برگزاری سلسله برنامه‌های گفتگو بر محور تحول، باهدف ایجاد ارتباط و تعامل دوسویه بین وزارت آموزش‌وپرورش و سایر دستگاه‌ها به‌صورت منظم و هفتگی و از طریق شبکه شاد برگزار می‌شود.

در این برنامه هفتگی، به‌تناسب موضوع‌های جاری آموزش‌وپرورش، مهمان ویژه یکی از شخصیت‌های عالی‌رتبه کشوری است. در همین راستا چهارمین برنامه گفتگوی هفته روز یکشنبه دوازدهم مردادماه با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی برگزار می‌شود.

این نشست مجازی با مدیریت وزیر آموزش‌وپرورش و با حضور شورای معاونان در سالن جلسات ساختمان شهید رجایی برگزار و علاوه بر ۳۱ مدیرکل آموزش‌وپرورش استان‌ها، روسای ۷۶۰ منطقه آموزش‌وپرورش سراسر کشور به‌طور مستقیم شاهد این برنامه در بستر شبکه شاد خواهند بود.

گفتنی است؛ در اولین برنامه گفتگوی هفته محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور، در دومین برنامه رضا اردکانیان وزیر نیرو و در سومین برنامه عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور حضور داشتند.

در این برنامه‌ها مهمانان ضمن ایراد سخنرانی، به مسائل و مشکلات مشترک بین دو دستگاه که از سوی اعضای شورای معاونان، نمایندگان مدیران کل و مدیران نواحی و مناطق آموزش‌وپرورش مطرح ‌شد، پاسخ گفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز