خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارق زن‌نما با ۲۰۰ فقره سرقت

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۸۶۲

رئیس کلانتری ۱۱۹ مهر آباد از دستگیری سارق حرفه‌ای که با پوشش زنانه ۲۰۰ فقره سرقت با همکاری ۳ همدستش مرتکب شده بود، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "مسلم قاسم آبادی" گفت: در پی سرقت های متعدد لوازم خودرو که در محله مهر آباد جنوبی اتفاق افتاده بود، بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری قرار گرفت.

رئیس کلانتری مهر آباد با اشاره به اینکه ماموران برای شناسایی سارقان به محل های سرقت مراجعه و به تحقیقات میدانی پرداختند، گفت: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت که ۴ سرنشین یک دستگاه سواری که ۳ مرد و یک زن بودند به محل های سرقت مراجعه می کنند و در ابتدا سارق زن از خودرو پیاده و با نشان دادن خودرویی، سایر همدستان وی لوازم داخل آن را سرقت و به سرعت از محل متواری می شوند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تعداد گشت زنی های انتظامی در نقاط مختلف کلانتری مهر آباد افزایش تا اینکه ماموران گشت انتظامی کلانتری شامگاه دوشنبه ششم مرداد ماه موفق به شناسایی خودرو سارقان شدند.

وی توضیح داد: ماموران گشت کلانتری خودروی متهمان را تحت مراقبت قرار دادند و مشاهده کردند همان زنی که چادر بر سر داشت، از خودرو سواری پراید پیاده و مشغول پرسه زنی مابین خودروها شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند، افزود: سارق زن با مشاهده ماموران در نزدیکی خود به صورت پیاده از محل گریخت و ماموران به تعقیب وی پرداختند و موفق شدند پس ازمدتی تعقیب و گریز سارق زن را که سرعت خوبی در فرار داشت، دستگیر کنند ولی متاسفانه سارقان مرد که سوار بر خودروشان بودند از محل گریختند.

سرهنگ قاسم آبادی افزود: با دستگیری سارق زن، مشخص شد که وی زن نبوده بلکه مردی ۳۲ ساله است و متهم مدعی شد با پوشش زنانه به پرسه زنی در ما بین خودروها می پرداخته تا در صورت مشاهده شدن توسط شهروندان و ماموران انتظامی به وی شک نکنند.

کلانتر محله مهرآباد ادامه داد: متهم در کلانتری به ۲۰۰ فقره سرقت لوازم خودرو در ۲ ماه گذشته با همکاری ۳ همدستش اعتراف و اظهار داشت، وظیفه من این بود که با پوشش زنانه در ابتدا خودروهایی که ایمنی کمتری داشتند را شناسایی کنم و خودروها را به همدستانم نشان دهم و  شبی ۱۰ الی ۱۵ فقره سرقت مرتکب می شدیم.

به گزارش سایت پلیس، وی با بیان اینکه سارق زن نما برای گرفتن دستور قضائی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، خاطر نشان کرد: تحقیقات پلیسی برای دستگیری سایر همدستان متهم و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز