خبرگزاری کار ایران

نمره قبولی وزارت بهداشت به نحوه برگزاری آزمون دکتری/۵۰ داوطلب کرونا مثبت بودند

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۵۰۵

​معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه ۵۰ نفر از داوطلبین آزمون دکتری کرونا مثبت بودند، گفت: در مجموع می توان نمره قبولی را به نحوه برگزاری آزمون کنکور دکتری داد و به رعایت پروتکل های بهداشتی آزمون ها نیز نمره ۱۵ یا ۱۶ را می دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن فرهادی درباره برگزاری آزمون دکتر در روز گذشته گفت: ۵۰ نفر از داوطلبین کنکور دکترا اعلام کرده بودند که کرونا مثبت هستند و آزمون این افراد در بیمارستان ها انجام شد و ناظرین با تجهیزات کامل نسبت به برگزاری آزمون آنها اقدام کردند.

وی ادامه داد: در مجموع از ساعت ها و روزهای قبل هماهنگی های لازم برای آزمون ها انجام شده بود و فکر می کنیم که بعد از برگزاری آزمون ها هم مشکل خاصی نداشته باشیم.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت همچنین درباره وضعیت رعایت پروتکل ها و نحوه برگزاری آزمون دکتری، خاطرنشان کرد: فکر می کنم با توجه به همه قوت و ضعف هایی که وجود داشت، در مجموع می توان نمره قبولی را به نحوه برگزاری آزمون داد و به رعایت پروتکل های بهداشتی آزمون ها نمره ۱۵ یا ۱۶ را می دهیم.

وی گفت: امیدواریم که در آزمون های بعدی بتوانیم‌ میزان رعایت را به ۱۷ و ۱۸ و حتی۲۰ برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز