خبرگزاری کار ایران

کشف ۹ کیلوگرم موادمخدر در ایستگاه مترو پایانه جنوب

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۴۳۰

رییس پلیس مترو تهران بزرگ از کشف ۹ کیلوگرم موادمخدر در ایستگاه مترو پایانه جنوب خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سعید عطاءاللهی با اعلام خبر کشف حدود ۹ کیلوگرم موادمخدر در ایستگاه مترو پایانه جنوب، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: حدود ساعت ۱۲ امروز (هفتم مرداد ۹۹) دو مرد جوان حدوداً ۳۲ ساله به همراه دو چمدان دستی چرخ‌دار در حال ورود به ایستگاه مترو پایانه جنوب بودند که مأمور انتظامی مستقر در مترو به این افراد که ماسک نیز بر صورت خود نداشته و دچار اضطراب بودند، مشکوک شد.

رئیس پلیس مترو تهران بزرگ افزود: مأمور انتظامی، این افراد را به ایستگاه پلیس مستقر در مترو هدایت و چمدان آنها را بازرسی کرد.

وی تصریح کرد: در بازرسی چمدانها مشخص شد یک طرف آنها از طرف دیگر سنگین‌تر است که پس از بررسی بیشتر آن مشخص شد در یکی از چمدانها حدود سه کیلو و ۲۸۰ گرم و در دیگری پنج کیلو و ۷۸۰ گرم (جمعاً حدود ۹ کیلو و ۱۰۰ گرم) موادمخدر از نوع تریاک در جداره داخلی آنها جاسازی شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به بازداشت هر دو متهم، خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی اولیه عنوان کردند که با یکدیگر همشهری هستند؛ از یکی از شهرهای جنوبی کشور به تهران آمده، موادمخدر را در شهر خود تهیه کرده و قصد فروش آن را در تهران داشته‌اند.

به گفته عطاءاللهی تحقیقات بیشتر درباره این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز