خبرگزاری کار ایران

به زودی فاز دوم «مدرسه تابستانی تهران» آغاز می‎شود/ استقبال حدود یک میلیون نوجوان از دوره‌های آموزشی

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۷۲۰

مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران از آغاز فاز دوم مدرسه تابستانی تهران در آینده ای نزدیک و با رویکرد مهارت محور خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجتبی دانشور با اشاره به استقبال بسیار خوب نوجوانان، اهالی فرهنگ و هنر و فرهنگیان از مدرسه تابستانی تهران طی ۵ هفته گذشته، گفت: براساس آمارها، ۲۵ هزار نفر از طریق سایت مدرسه تابستانی، ۱۵۰ هزار نفر به واسطه صفحه آپارات در مجموع به مدت یک میلیون دقیقه و ۷۰۰ هزار نفر از طریق صفحه اینستاگرام از محتوای آموزشی ارائه شده استفاده کردند. 

وی ادامه داد: امیدوارم در قالب همکاری با وزارت آموزش و پرورش، محتواهای تولید شده به زودی در شبکه شاد توزیع شود تا ۱۰ میلیون مخاطب این شبکه بتوانند از دوره های مدرسه تابستانی تهران بهره ببرند. 

مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران از استمرار طرح مدرسه تابستانی تهران خبر داد و گفت: بنا داریم اجرای طرح را به طور مستمر ادامه دهیم؛ براین اساس، پس از وقفه یک هفته ای به منظور برنامه ریزی برای ضبط دوره های جدید، نمایش دوره های آموزشی ادامه پیدا می کند. 

دانشور تاکید کرد: در دوره جدید کارگاه ها مهارت محور می شوند و سعی می کنیم مهارت های عمومی تر و تخصصی تر را به دانش آموزان آموزش دهیم. 

وی همچنین از عمل به وعده ترجمه دوره های آموزشی به زبان اشاره خبر داد و گفت: در حال حاضر، دو کارگاه که به زبان اشاره ترجمه شده اند، در سایت مدرسه تابستانی تهران و سایر اپلیکیشن ها بارگذاری شده اند و هفته آینده نیز دو کارگاه انیمیشن و طنز ویژه دانش آموزان ناشنوا در دسترس عموم قرار می گیرد. 

به گزارش روابط‌عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، به گفته دانشور؛ مخاطبان می توانند ویدئوهای مدرسه تابستانی تهران را به‌طور رایگان به آدرس www.tabestani99.ir  شناسه‌ی @tabestani99 در پلتفرم ‌هایی چون آپارات، اینستاگرام و... مشاهده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز