خبرگزاری کار ایران

ارسال بسته‌های آموزشی افزایش تاب آوری در مقابل کرونا به دانشگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۶۸۵

مدیرکل دفتر سلامت و مشاوره ساز مان امور دانشجویان گفت: در کنار اقدامات بهداشتی و مشاوره‌ای که تاکنون در خصوص مدیریت بحران کرونا انجام شده است؛ بزودی بسته‌های افزایش تاب آوری و نشاط به دانشگاه‌ها ارسال می‌شود.

به گزارش  ایلنا، منصوره السادات صادقی در شصت و ششمین گردهمایی معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها گفت: در نظرسنجی که از همیاران سلامت روان و بهداشت انجام شد مشخص شد دانشجویان بیشتر نگران سلامت خانواده خود هستند، لذا ارایه مشاوره به دانشجویان در این زمینه، و محتواهای آموزشی افزایش تاب آوری و مسئولیت پذیری فردی و اجتماعی در مقابل کرونا تدوین و به دانشگاه‌ها ارسال می‌شود تا در این زمینه آموزش‌های لازم ارایه شود.

وی از اهتمام معاونان  دانشجویی دانشگاه‌ها برای ارایه مشاوره‌ها و کارگاه‌های افزایش سلامت روانی اجتماعی آنلاین به دانشجویان تشکر، و خواستار استمرار حمایت‌ها از مراکز مشاوره و بهداشت شد.

 صادقی با اشاره به استقبال گسترده از کمپین دانشجویی در خانه بمانیم از برگزاری پویش خدا قوت به دانشجو در ایام امتحانات و من ماسک می زنم توسط مراکز مشاوره و بهداشت دانشگاه ها خبر داد.

مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت ساز مان امور دانشجویان گفت: از پانزده شهریور ماه غربالگری سلامت دانشجویان  به صورت مجازی انجام می شود و مشارکت و حمایت معاونین دانشجویی و آموزشی در این طرح بزرگ ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز