خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت بهداشت:

۲۳۵ بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته جان باختند/ آمار قربانیان از ۱۶ هزار نفر فراتر رفت/ تهران در وضعیت قرمز قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۴۵۸

سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن ۲۳۵ بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۷ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۶۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۶۸۷ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۹۶ هزار و ۲۷۳ نفر رسید.

لاری بیان کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۶ هزار و ۱۴۷ نفر رسید.

وی ادامه داد:خوشبختانه تاکنون ۲۵۷ هزار و ۱۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و ۳۹۰۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری در ادامه افزود: تاکنون دو میلیون و ۳۸۰ هزار و ۱۲۲ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به استان‌های پرخطر گفت: استانهای تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی در پایان افزود: همچنین استانهای آذربایجان غربی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، یزد، گیلان و قم  هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز