خبرگزاری کار ایران

دریافت بیش از ۸۹ هزار کارت آزمون دکتری سال ۹۹

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۴۱۷

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بیش از ۸۹ هزار نفر نسبت به دریافت کارت آزمون دکتری سال ۹۹ اقدام کردند.

«فاطمه زرین آمیزی» سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین آمار دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری گفت: تا ظهر امروز تعداد ۸۹ هزار و ۹۰۹ نفر نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سال ۹۹ اقدام کردند.

وی ادامه داد: کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌  داوطلبان‌ از روز دوشنبه ۹۹/۰۵/۰۶ برای مشاهده و پرینت روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

زرین آمیزی بیان کرد: لذا همه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه کنند. 

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خاطر نشان کرد: بدیهی است که برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. ضمناً سایر اطلاعات دیگر در برگ راهنمای شرکت در آزمون که همزمان با کارت شرکت در آزمون روی درگاه این سازمان قرار گرفته قابل پرینت و دریافت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز