خبرگزاری کار ایران

اعلام نحوه پذیرش نذورات در سازمان بهزیستی/پرداخت وام ودیعه مسکن از ابتدای دهه ولایت

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۳۱۷

معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی درباره وام ودیعه مسکن که از طریق سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود، گفت: پرداخت وام 30 میلیارد تومان بلاعوض در دو مرحله و از اول دهه ولایت آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ذوالفقار یزدان مهر، معاون مشارکت های مردمی، موسسات غیردولتی، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور درباره دریافت کمک‌ها و نذورات نقدی و غیرنقدی به مناسبت عید قربان گفت: ما مثل سال گذشته در خدمت شهروندان و افراد مومن و خداجو هستیم تا نذورات آنها را جمع آوری و به صورت مستقیم و متناسب با نیت آنها به دست جامعه هدف برسانیم.

وی ادامه داد: راه‌های ارتباطی که تنظیم شده است تا کمک‌های نقدی را با سامانه بانکی انجام دهیم، یکی از این راه‌ها سامانه بهزیستی به آدرس www.behzisti.ir، همچنین #۵*۵*۷۴۱*، #۹*۷*۷۳۳* و همچنین اپلیکیشن سکه، آپ، جیرینگ، کاپ است. همچنین پوسترهایی تهیه شده است تا در استان‌ها نصب شود و افراد از طریق آن بتوانند نذورات خود را پرداخت کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: همچنین از دیگر اقدامات ما تجهیز و آماده سازی مراکز برای دریافت نذورات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است. تفاوتی که امسال با سال قبل دارد، این است که در مراکز ذبح گوسفند نخواهیم داشت و دید و بازدیدها لغو شده است، چراکه هم سالمندان و هم کودکان در معرض آلودگی هستند و با دستور ستاد مباره با کرونا لغو شده است. خیران می‌توانند در مراکزی که مجوز ذبح دارند ذبح خود را انجام داده و لاشه را به مراکز ما تحویل دهند یا از طریق کمک‌های نقدی به ما کمک کنند. همچنین با سازمان حج و زیارت  هماهنگی لازم صورت گرفته است تا با سهولت و تسهیل نذورات افراد خداجو را متناسب با نیت آنها به دست افراد برسانیم.

یزدانی‌مهر در رابطه با ودیعه مسکن گفت:‌ با عنایتی که مهندس فتاح داشتند و پیگیری آقای قبادی دانا خوشبختانه ۵ میلیارد وام به صورت قرض‌الحسنه و ۳۰ میلیارد به صورت بلاعوض در اختیار سازمان قرار داده شده است. در خصوص وام بلاعوض که شامل ۳۰ میلیارد تومان است بررسی‌ها انجام شده و شاخص‌ها تایید شده است و از اول دهه ولایت در دو مرحله پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز