خبرگزاری کار ایران

تعقیب و گریز و شلیک گلوله در خط ویژه آزادی+ جزییات

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۹۶۴

پلیس تهران جزئیات تعقیب و گریز و شلیک در محدوده میدان فتح و خط ویژه آزادی را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران از عملیات تعقیب و گریز و دستگیری راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سمند خبر داد.

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی در تشریح این خبر گفت: ساعت 17:30 دقیقه سی و یکم تیر اکیپی از کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی و انجام ماموریت در محدوده اتوبان آزادگان به راننده و یک سرنشین یک دستگاه خودروی سمند که قسمت سریال پلاک خودرو را با یک تکه آهن پوشانده بودند، مظنون شدند.

وی افزود : پس ازهماهنگی لازم با مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی کارآگاهان از طریق بلندگو به راننده خودروی سمند دستور توقف داده که وی بلافاصله پس از شنیدن دستور پلیس با افزایش سرعت فرار و با لایی کشی در بین خودروهای عبوری باعث رعب و وحشت شهروندان شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: مجددا به راننده سمند دستور توقف داده شد که وی بدون توجه به فرمان پلیس وارد میدان فتح و خط ویژه آزادی شده که افسر اکیپ با توجه به سرعت بالا و حرکات مخاطره آمیز راننده برای جلوگیری از خسارت های احتمالی چند تیر هوایی شلیک کرد  و در ادامه هم با توجه به ادامه فرار متهمان به لاستیک عقب خودرو شلیک کرد.

کارآگاه گزافی گفت : با اصابت گلوله به لاستیک ها ، خودرو پس از طی مسافتی متوقف و راننده به نام اکبر و سرنشین به نام مرتضی دستگیر شدند.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان گفت: پس از بررسی خودرو و مشخص شدن پلاک اصلی خودرو ، متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری 108 نواب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز