خبرگزاری کار ایران

اوراق مشارکت سال ۹۸ مترو منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۷۱۰

مدیرعامل شرکت متروی تهران از انتشار اوراق مشارکت سال ۹۸ شرکت متروی تهران به عاملیت بانک رفاه خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی امام مدیرعامل این شرکت از انتشار مبلغ یک هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت سال ۹۸ به عاملیت بانک رفاه خبرداد.

او با اشاره به اینکه بدهی‌های انباشته شهرداری تهران به سیستم بانکی موانع بسیاری را برای دریافت مجوز بانک مرکزی و صدور اوراق مشارکت سال ۹۸ ایجادکرده بود، خاطرنشان کرد:خوشبختانه با دستور فوری رئیس‌کل بانک مرکزی، رایزنی‌ها جهت پذیرش عاملیت بانک رفاه و انتشار این اوراق به نتیجه رسید.

امام عنوان کرد: از مبلغ ۱۵۰۰ میلیاردتومان اوراق مشارکت سال ۹۸، یک هزار میلیارد تومان آن به شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) و ۵۰۰ میلیارد تومان آن به شرکت اتوبوسرانی تهران تعلق دارد.

او افزود: درصورت تاخیر جهت صدور مجوزهای لازم، ۱۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت از دست می رفت؛ به همین دلیل معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، معاونت مالی واقتصادی شهردار تهران و نیز بانک مرکزی و بانک رفاه همکاری بی‌سابقه و بی‌نظیری را جهت تحقق این موضوع داشتند.

براساس گزارش روابط عمومی و امو بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهرا ن وحومه (مترو)  شیوع ویروس کرونا در ماه های پایانی سال گذشته انجام برخی از امور اداری برای انتشار اوراق مشارکت سال ۹۸ شهرداری تهران را با موانعی مواجه کرد. به همین دلیل زمان نهایی انتشار این اوراق مدت‌زمان ۴ ماه تمدیدشد تا شهرداری تهران وشهروندان تهرانی از این فرصت محروم نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز