خبرگزاری کار ایران

توضیح دادستان کرمان درباره قتل موبد زرتشتیان کالیفرنیای آمریکا

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۴۳۱

دادستان کرمان توضیحاتی را درباره قتل سه نفر از جمله آرش کسروی موبد زرتشتیان کالیفرنیای آمریکا در کرمان ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «دادخدا سالاری» دادستان کرمان درباره قتل آرش کسروی موبد زرتشتیان کالیفرنیای آمریکا گفت: در پی کشف جسد سه نفر در ویلایی در شهر ماهان که به نظر می‌رسد قتل اتفاق افتاده و کشته شده‌اند؛ بررسی‌ موضوع و پیگیری قتل در دستور کار مجموعه قضایی استان و پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد که یکی از این افراد به نام آرش کسروی از افراد اقلیت‌های مذهبی و زرتشتی بوده‌اند. دستور ویژه به دایره قتل آگاهی و بازپرس ویژه قتل صادر شد و در زمینه علت و مبنای قتل به نتایح خوبی رسیده‌ایم و به نظر می‌رسد در قتل انگیزه‌های مالی بیشتر نقش داشته است.  با توجه به اینکه در خودروی یکی از مقتولان مبلغی در حدود ۱۰ هزار دلار آمریکا کشف شده است به نظر می‌رسد انگیزه قتل مالی بوده است.

دادستان کرمان با بیان اینکه مقتولان سه نفر بوده‌اند، خاطرنشان کرد: قتل در کرمان اتفاق افتاده است، اما اجساد به ماهان منتقل شده‌اند.

دادستان کرمان تصریح کرد: ملیت و مذهب فرد برای دستگاه قضایی تفاوتی ندارد و آن چیزی که مهم است این است که قتلی اتفاق افتاده است و علی‌القاعده اقدامات تحقیقی در خصوص علت کشف و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار قرار گرفته و انشالله به نتیجه مطلوب خواهیم رسید.

سالاری خاطرنشان کرد: اقدامات تعقیبی و تحقیقی همزمان با هم در حال انجام است. علت قتل و اینکه آیا فردی این عمل را انجام داده یا شریکی داشته است در دستور کار قرار گرفته است و با جدیت و تلاش شبانه‌روزی بازپرس ویژه قتل و پلیس آگاهی در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز