خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام میهمانی دانشجویان از ۶ مردادماه در سامانه سجاد آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۳۶۲

سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای کاهش تردد دانشجویان، این امکان فراهم شده است که دانشجویان کاردانی و کارشناسی با ثبت نام در سامانه سجاد دروس عملی و آزمایشگاهی خودرا در دانشگاه محل سکونت خود بگذرانند.

به گزارش ایلنا، با ابلاغ معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان به دانشگاه‌های دولتی، فنی حرفه‌ای وغیردولتی – غیرانتفاعی کلیه دانشجویان کاردانی و کارشناسی می‌توانند در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بصورت میهمان دروس عملی و آزمایشگاهی را در نزدیکترین دانشگاه محل تحصیل خود بگذرانند.

بر اساس این گزارش ضرورت دارد تمام دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی که دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی آنها خارج از محل سکونت آنان است می‌توانند برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ صرفا برای دروس عملی و آزمایشگاهی از تاریخ ۶ لغایت ۱۸ مرداد ماه با مراجعه به سامانه جامع سازمان امور دانشجویان به نشانی اینترنتی سامانه سجاد https://portal.saorg.ir و با مطالعه دقیق اطلاعیه و راهنمای ثبت نام در سامانه میهمانی دروس عملی دانشجویان داخل نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

براساس این گزارش، دانشگاه‌ها تنها درخواست‌هایی را بررسی خواهد کرد که از طریق سامانه سجاد ثبت شده باشد؛ بنابراین تمام متقاضیان مذکور که مایل هستند در ترم آتی درخواست میهمانی جهت دروس عملی و آزمایشگاهی آنان بررسی شود، از طریق این سامانه اقدام کنند.

در زمان ثبت درخواست، متقاضیان بایستی فهرست دروس عملی ترم آینده را با رعایت پیش نیاز و هم نیاز و مقررات آموزشی اعلام نمایند و همچنین دانشگاه‌های را انتخاب نمایند که در محل سکونت خانواده متقاضیان یا نزدیکترین دانشگاه به محل سکونت باشد.

پس از اتمام ثبت نام دانشجویان متقاضی، دانشگاه مبدا از ۱۹ تا ۲۷ مرداد ماه نسبت به بررسی درخواست ها اقدام و از ۲۸ مرداد ماه لغایت ۶ شهریور ماه دانشگاه‌های مقصد درخواست‌های موافقت شده توسط دانشگاه مبدا را بررسی می‌کند.

دانشجویان می‌توانند پس از ثبت درخواست و دریافت کد پیگیری نتیجه درخواست خود را از طریق سامانه سجاد پیگیری کرده و از مراجعه حضوری به دانشگاه‌ها و سازمان با توجه به شرایط موجود خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز