خبرگزاری کار ایران

جزئیات برگزاری آزمون گواهینامه و دانشنامه اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۲۴۰

معاونت آموزشی وزارت بهداشت جزئیات برگزاری آزمون گواهینامه و دانشنامه تخصصی سال 99 را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به شرایط خاص شیوع کرونا در کشور و نیاز بخش درمان به تامین نیروهای متخصص در اولین فرصت ممکن و با لحاظ این نکته که استانداردهای آموزشی تا حد امکان مد نظر باشد، پس از رایزنی‌هایگسترده و نظرخواهی از افراد صاحب نظر در حوزه آموزش تخصصی و تعامل با معاونتهای مختلف وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مصوب گردید.

در بخش دیگر این اطلاعیه نوشته شده است: اختیارات ویژه ای به گروه های آموزشی و دانشگاه ها داده شود تا با مدل‌  ساده ابلاغی معاونت آموزشی   افراد واجد شرایط فارغ التحصیلی را طی ۲-۳ هفته آینده معرفی و نامبردگان  در صورت شروع خدمات واجد دریافت گواهینامه تخصصی خواهند بود.

آزمون گواهینامه و دانشنامه طبق برنامه ریزی زمان بندی شده قبلی در انتهای شهریور ماه برگزار خواهد شد. و افرادی که براساس معیارهای بند ۱  واجد شرایط دریافت گواهینامه تخصصی نشدند طبق روال قبل می توانند در این آزمون شرکت نمایند. همچنین تمامی افراد علاقمند به شرکت در آزمون دانشنامه مطابق روال اعلام شده قبلی در امتحان مذکور شرکت خواهند نمود.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی در پایان این متن ذکر شده است: در این فاصله معاونت درمان تمهیداتی خواهد اندیشید که فارغ التحصیلان معرفی شده مجل خدمت شان مشخص شده و توزیع شوند. افرادی که خود را به سرعت به محل خدمت تعیین شده معرفی نموده و  طرح خود را شروع کنند در امتحانات شفاهی دانشنامه از مزیت هایی بهره مند خواهند شد.

آزمون  گواهینامه و دانشنامه فوق تخصصی نیز طبق برنامه ریزی قبلی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز