خبرگزاری کار ایران

همتی:

نیازمند کمک خیرین برای ساخت و تجهیز پایگاه‌های هلال‌احمر هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۱۴۰

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه بضاعت دولت و جمعیت هلال احمر کم و نیاز است که خیرین به کمک ما بشتابند، گفت: هرچند در ماه گذشته کمک‌های خوبی از دولت گرفتیم اما همچنان به کمک‌های خیرین نیاز داریم.

به گزارش ایلنا، کریم همتی در مراسم افتتاح پایگاه امداد و نجات جاده ای ایرانی استان قم با قدردانی از خانواده ایرانی که این کار خیر را  انجام دادند افزود:  اتوبان قم- تهران از پرترددترین جاده های مواصلاتی کشور است و این کار خیر می تواند به خیل عظیمی از مردم یاری برساند.

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه بضاعت دولت و جمعیت هلال احمر کم و نیاز است که خیرین به کمک ما بشتابند افزود: هرچند در ماه گذشته کمک‌های خوبی از دولت گرفتیم اما همچنان به کمک‌های خیرین نیاز داریم.

همتی با اشاره به اینکه کشور ما کشور حادثه خیزی است و نیاز است که ما آمادگی لازم را داشته باشیم گفت: براساس قانون جدید بحران، تکالیف بسیار زیادی برعهده هلال احمر گذاشته شده که بدلیل بودجه کم جمعیت و تحریم های ظالمانه و حوادث طبیعی چندسال گذشته، انبارهای ما خالی شده و ناوگان لجستیکی ما فرسوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در حوزه آموزشی و امدادگری در چند ماه گذشته انجام شده است افزود: قم جایگاه ویژه ای در کشور دارد و ما از تمام تلاشمان برای حل مشکلات هلال احمر استان استفاده خواهیم کرد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر،  پایگاه امداد و نجات ایرانی در ۴۵کیلومتری شهر قم صبح امروز با حضور رئیس جمعیت افتتاح شد.

بنابراین گزارش، این پایگاه با حمایت مادی خیر نیکوکار مرحوم حاج علی ایرانی ساخته شده است و در ۴۵کیلومتری شهر قم قرار دارد و با مساحت کل  ۳۰۰۰ مترمربع و  ساختمان ۲۵۵ مترمربعی امروز افتتاح شد.این پایگاه اولین پایگاه خیرساز استان قم است که در ۴۵کیلومتری شهر قم واقع شده است.

آقای ایرانی که به یاد پدر مرحومشان این پایگاه را ساخته است گفت:«اگر بنای این پایگاه فقط و فقط به یک نفر امداد برساند، ارزش این را داشت که ما این پایگاه را احداث کنیم.»

در این مراسم رئیس جمعیت هلال احمر از حاج جواد ایرانی و دکتر گل فشان بخاطر تلاش برای ساخت اولین پایگاه امداد و نجات خیر ساز استان قم قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز