خبرگزاری کار ایران

برگزاری سومین برنامه گفتگوی هفته با حضور وزیر کشور در بستر شبکه شاد

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۶۴۴

در راستای سلسله برنامه‌های گفتگو بر محور تحول، سومین برنامه گفتگوی هفته با حضور وزیر کشور به‌عنوان مهمان ویژه، چهارم مرداد ماه در بستر شاد به‌صورت زنده برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، برنامه «گفتگوی هفته» در راستای برگزاری سلسله برنامه‌های گفتگو بر محور تحول، باهدف ایجاد ارتباط و تعامل دوسویه بین وزارت آموزش‌وپرورش و سایر دستگاه‌ها به‌صورت منظم و هفتگی برگزار و به‌صورت زنده از طریق شبکه شاد برگزار می‌شود.

در این برنامه هفتگی، به‌تناسب موضوع، هر هفته آموزش‌وپرورش میزبان یکی از شخصیت‌های عالی‌رتبه کشوری با عنوان مهمان ویژه است، لذا سومین برنامه گفتگوی هفته روز یکشنبه پنجم مردادماه با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش؛ این نشست مجازی با مدیریت وزیر آموزش‌وپرورش و با حضور شورای معاونان در سالن جلسات ساختمان شهید رجایی برگزار و علاوه بر ۳۱ مدیرکل آموزش‌وپرورش استان‌ها، روسای ۷۶۰ منطقه آموزش‌وپرورش سراسر کشور به‌طور مستقیم شاهد این برنامه در بستر شبکه شاد هستند.

گفتنی است؛ در اولین برنامه گفتگوی هفته محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور و در دومین برنامه نیز رضا اردکانیان وزیر نیرو حضور داشتند و ضمن سخنرانی در این نشست به مسائل و مشکلات اعضای شورای معاونان وزارت آموزش‌وپرورش با دستگاه موردنظر را شنیده و به موارد مطرح‌شده گفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز