خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک وزیر آموزش‌وپرورش به ناظرین جدید مجلس در شورای عالی آموزش‌وپرورش

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۶۰۶

وزیر آموزش‌وپرورش در پیامی انتصاب دو نفر از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی را به‌عنوان ناظرین مجلس در شورای عالی آموزش‌وپرورش، تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، محسن حاجی میرزایی در پیامی انتصاب مهدی اسماعیلی نماینده مردم میانه و مهدی روشنفکر نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد را به‌عنوان ناظرین مجلس در شورای عالی آموزش‌وپرورش تبریک گفت.

متن پیام وزیر آموزش‌وپرورش به شرح زیر است:

باسمه‌تعالی

انتخاب شایسته جناب‌عالی را به‌عنوان "ناظر مجلس در شورای عالی آموزش‌وپرورش" که بارأی اکثریت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی صورت گرفت صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم و امید دارم در فضای وحدت و همدلی برای خدمت مضاعف به‌نظام آموزشی کشورمان، با توسعه و تعمیق تعاملات و نظارت‌های مشترک و در راستای پیشرفت و تعالی آموزش‌وپرورش آینده‌سازان کشور با محوریت تام بر سند تحول بنیادین و گام دوم انقلاب اسلامی، شورای عالی آموزش‌وپرورش را که از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین شوراهای سیاست‌گذاری و تصمیم سازی کشور است، از همراهی و معاضدت همیشگی خود بهره‌مند فرمایید.

امید است در سایه عنایت الهی با تأسی به رهنمودهای داهیانه‌ی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خدمتگزاری به‌نظام جمهوری اسلامی ایران و جامعه معظم فرهنگیان کشور بیش‌ازپیش موفق باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز