خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار در گفت‌وگو با ایلنا:

"برچیدن پل حافظ" در اولویت‌های اجرایی نیست/ پاسخ به مخاطره‌آمیز بودن پیاده‌روهای جدید برای معلولان

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۵۰۰

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در خصوص سرانجام برچیدن پل حافظ گفت: فکر می‌کنم هنوز مصوبات شورای ترافیک درباره آن اعمال نشده و در اولویت‌های این معاونت نباشد.

«صفا صبوری دیلمی» معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به پرسشی در خصوص نحوه نظارت بر پروژه احداث ۵۰۰ کیلومتر پیاده‌رو و مسیر دوچرخه در تهران اظهار داشت: این پروژه‌ها تحت نظارت عوامل فنی و مهندسین هستند و اگر احتمالا اشکالی وجود داشته باشد تا قبل از تحویل و تکمیل پروژه رفع اشکال می‌شود.

پاسخ به مخاطره‌آمیز بودن مسیرهای پیاده‌رو ۵۰۰ کیلومتر برای معلولان

او در خصوص اعتراض برخی شهروندان به مناسب نبودن مسیرهای جدیدالاحداث این پروژه برای معلولان و خطر آسیب گفت: در اجرای این پروژه مشاورینی از جامعه معلولان در کنار ما حضور دارند و به هنگام تحویل پروژه با تایید آنها پروژه نهایی و تکمیل می‌شود و نگرانی از این بابت وجود ندارد. 

او با تاکید بر نظارت بر حسن اجرای پروژه‌ها گفت: با توجه به گستردگی و حجم بالای پروژه همه موارد احتمالی به پیمانکاران اعلام و مرتفع خواهند شد.

صبوری دیلمی افزود: این پروژه در گام‌های اول خود است و حتما تمامی معیارهای فنی و استانداردها در احداث مسیرها رعایت خواهند شد.

۶۵ پروژه عمرانی فعال در شهرداری تهران داریم

او در پاسخ به این سوال که آیا ایجاد این ۵۰۰ کیلومتر پیاده‌رو در سال جاری به سرانجام می‌رسد یا خیر گفت: تمام تلاش خود را می کنیم و امیدواریم تا پایان سال به صد در صد اهداف دست یابیم. 

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در خصوص سایر برنامه‌های این معاونت گفت: ۶۵ پروژه فعال در شهرداری تهران داریم که با اولویت بندی در حال اجرا هستند. 

رایزنی با دو مالک برای رفع معارض بزرگراه شهید رستگاری

او در خصوص رفع معارض در پروژه بزرگراه شهید رستگاری نیز گفت: بخش زیادی از رفع معارض این پروژه انجام شده است و دو مورد از مالکین باقی مانده‌اند که در حال مذاکره و رایزنی هستیم تا آنها را نیز برطرف کنیم و مراحل نهائی اجرای پروژه هرچه سریعتر تکمیل گردد. 

صبوری دیلمی در پاسخ به سوالی در خصوص تذکر اعضای شورا مبنی بر انجام نشدن پروژه‌های اولویت محور در شهرداری و پرداختن به موضوعاتی همچون برچیده شدن پل حافظ که از اولویت‌های شهر تهران نیست، گفت: برداشته شدن پل حافظ یک موضوع ترافیکی است و اگر تصویب و ابلاغ بشود ما آن را اجرا می کنیم. اما فکر می کنم معاونت حمل ونقل و ترافیک فعلا در اولویت های خود آن را قرار نداده است. اگر در شورای ترافیک تصویب و به ما ابلاغ شود، این آمادگی را داریم و عملیات عمرانی آن را در معاونت فنی و عمرانی انجام می‌دهیم. 

برچیدن پل حافظ در اولویت‌های معاونت حمل ونقل نیست

او در پاسخ به این سوال که در نتیجه این پل به این زودی ها برچیده نمی‌شود، گفت: این موضوع را دقیقا نمی‌دانم و باید از معاونت حمل و نقل و ترافیک آن را بپرسید، اما فکر می کنم هنوز مصوبات شورای ترافیک برای آن اعمال نشده و در اولویت های این معاونت نباشد.

وی با بیان اینکه ما پروژه‌های خود را با اعضای شورای شهر نهایی می‌کنیم، گفت: هر پروژه‌ای که توسط شورای شهر تعریف و ابلاغ شده در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز