خبرگزاری کار ایران

پسر ۸ ساله قربانی موتورِ پدر شیشه‌ای شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۳۶۵

پدر با فرزند بیرون می‌رود و به دلیل اینکه موتورش را به تازگی خریده بود و بخاطر توهم ناشی از مصرف شیشه کودک ۸ ساله اش را برای موتورش قربانی کرده و خون او را به بدنه موتور مالیده است.

به گزارش ایلنا، کودک به همراه پدر به پارک رفت بی آنکه بداند این آخرین باری است که صدای خنده های کودکانه اش در فضا می پیچد و ساعتی بعد پدر با دستها و لباس و موتور آغشته به خون به خانه بازگشت.گیج بود و خواب آلود و در برابر پرسش های اطرافیان پاسخی نداشت تا بدهد و سریع به حمام رفت و آثار خون را از روی لباس و بدن خود شست و همین امر موجب شد تا مادر بزرگ گریان و نگران راهی کلانتری شود و گزارش اتفاقی را که رخ داده بدهد .

پدر با فرزند بیرون می رود و به دلیل اینکه موتورش را به تازگی خریده بود و بخاطر توهم ناشی از مصرف شیشه کودک ۸ ساله اش را برای موتورش قربانی کرده و خون او را به بدنه موتور مالیده است.

بازجویی از پدر و جستجو برای یافتن کودک آغاز شد و پدر در بازجویی های اولیه اظهار داشت: به همراه پسرم در خیابان با چند نفر درگیر شده ام و آنها را با چاقو زدم وآنها نیز فرزندم را دزدیدند که طی مراجعه پلیس به محل و پرس و جو از اهالی معلوم شد چنین اتفاقی اصلا در آن جا رخ نداده است و همچنین آثار خونریزی نیز در محل مشاهده نشد. بعد از مشخص شدن قضیه، حامد اظهارداشت: دروغ گفتم هیچ اطلاعی از فرزندم ندارم و در منزل خواب بودم و آن روز اصلا بیرون منزل نرفتم، خانواده ام فرزندم را کشتند و لباسهایم را خونی کردند تا برایم پاپوش درست کنند.

ننگ پذیرش این جرم آنچنان سنگین است که حامد با وجود دلایل و شواهد محکم همچنان اظهار می دارد که دیگران لباسها و موتورش را به خون فرزندش آغشته کرده اند .اما وجود دلایل روشن و شهادت شهود و آثار برجا مانده از جرم صورت گرفته جایی برای ادامه دروغگویی های وی باقی نگذاشته و با تکمیل پرونده حامد با دستور قاضی راهی زندان می شود تا در دنیایی که بسیاری از والدین برای محافظت از فرزندان خویش جان می دهند حامد جزء افرادی باشد که به خاطر کامجویی و ناتوانی در ترک شیشه کودکان معصومشان را قربانی خواسته های شیطانی و اعتیاد دیوانه وار خود به شیشه می کنند.

خواهر حامد نیز اظهار داشت: برادرم از لحاظ روانی مشکل دارد. به شیشه اعتیاد دارد و نزدیک به یکسال است که همسرش از وی بدلیل اعتیاد جدا شده است. در نهایت با گزارش شهروندان جسد کودکی ۸ ساله در حالیکه گلویش با چاقو بریده شده بود درپارک پیدا شد .

سروان سمانه مهربانی – روانشناس و کارشناس آموزش همگانی پلیس آگاهی تهران در این باره می‌گوید: شیشه از جمله موادی است که میتواند سبب بروز توهم و رفتارهای خشونت آمیز شود و شخص در حالت مصرف این مواد از حالت تعادل روانی خارج شده و قادر به کنترل و تسلط بر رفتار خود نیست و ارتکاب اعمال خشونت آمیز از سوی وی محتمل است در حالی که همین شخص شاید در حالت عادی دوست نداشته باشد این رفتارها را مرتکب شود. جرائم و عدم امنیت خانوادگی و اجتماعی این روزها سخت متاثر از مصرف شیشه شده است، بنابراین هرگاه قتل در اثر مصرف این مواد اتفاق بیافتد مسلما می توان گفت: علت قتل بوده است. مصرف شیشه برای فرد حالت توهم ایجاد می کند و در حالت توهم، شخص فاقد درک صحیح از واقعیت است و ارتباط او با واقعیت قطع میشود. در این حالت است ممکن است مرتکب جنایت حتی علیه نزدیک ترین افراد زندگی خود شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز