خبرگزاری کار ایران

دستگیری عاملان حریق ۲۵ هکتاری باغات سلطانیه

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۳۴۸

ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان سلطانیه، دو نفر از عاملان حریق عمدی باغات و مراتع را در کمتر از ۲۴ ساعت پس از وقوع جرم شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسین اصانلو فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه در  تشریح این خبر گفت: با اعلام خبری مبنی بر حریق باغات و مراتع در روستای ترکانده از توابع بخش مرکزی شهرستان سلطانیه از طریق مرکز فوریت های پلیس به واحد گشت  کلانتری مرکز اعلام شد.

اصانلو با اعلام اینکه با دریافت این خبر بلافاصله تیم گشت کلانتری مرکز به محل اعزام و ضمن اعلام صحت موضوع مراتب به آتش نشانی نیز اعلام شد،افزود: حریق با کمک پلیس،نیروهای امداد و آتش نشانی و کمک اهالی محل مهار ، که در این خصوص با استماع اظهارات مالکین و حاضرین در محل  و همچنین اعلام نظر کارشناسان اداره آتش نشانی، ۲۵ هکتار از باغات و مراتع طعمه حریق قرار گرفته وحاکی از عمدی بودن حریق بود.

این مقام انتظامی ادامه داد:ماموران پلیس اطلاعات و امنیت ضمن ورود به موضوع بدون از دست دادن وقت به تحقیق میدانی پرداختند و در فاصله زمانی کمتر از ۲۴ ساعت پس از وقوع حریق، متهمان را شناسایی و مجوز قضائی جهت دستگیری آنها را اخذ کردند که متهمان در عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیس دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده به حریق باغات و مراتع اعتراف و روانه دادسرا شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه  با بیان اینکه این عملیات ضربتی پلیس در شناسایی و دستگیری متهمان، خشنودی اهالی به ویژه کشاورزان را در پی داشت افزود: همکاری مردم با پلیس در کشف سریع جرایم بسیار مهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز