خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت‌نام و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی از ۵ مرداد/ انتشار دفترچه از اول مرداد

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۲۶۱

نسخه جدید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و اعلام تاریخ ثبت نام برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در مرحله پذیرش سراسری - مهرماه سال ۱۳۹۹ منتشر شد.

به گزارش ایلنا، پیرو اطلاعیه‌‌های مورخ ۹۸/۱۱/۰۷ و ۹۹/۰۱/۱۸، بدین وسیله به اطلاع همه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۳۹۹ می‌رساند، با توجه به مصوبه جلسه مورخ ۹۹/۰۴/۲۴ شورای سنجش و پذیرش دانشجو درخصوص زمانبندی جدید ثبت‌نام و اعلام نتایج پذیرش در رشته‌های با سوابق تحصیلی برای تمامی زیرنظام‌های آموزشی (شامل دوره‌های روزانه، شبانه، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزشی عالی غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد اسلامی)، ثبت‌نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته‌های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) منحصراً به صورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ ۹۹/۰۵/۰۵ آغاز و در روز یکشنبه مورخ ۹۹/۰۶/۰۲ پایان می‌پذیرد. 

نسخه جدید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش دوره‌های مذکور از روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۵/۰۱ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت. همه داوطلبان و متقاضیان می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در این دفترچه راهنما برای پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در روزهای فوق به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۱۰۰ کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام نمایند.

 لازم به تاکید است نسخه های قبلی دفترچه راهنمای ثبت‌نام که در تاریخ‌های ۹۸/۱۱/۰۸ و ۹۹/۰۱/۱۸ در درگاه این سازمان قرار گرفته است غیر قابل استفاده بوده و از درجه اعتبار ساقط است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز