خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت بهداشت:

کرونا باز هم رکورد زد/ فوت ۲۲۹ بیمار در شبانه‌روز گذشته

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۲۴۲

سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۲۲۹ بیمار در شبانه‌روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت در مورد آمارهای کرونا در ۲۴ ساعت گذشته گفت: از دیروز تا امروز ۳۱ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۹۷۷ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۷۸ هزار و ۸۲۷ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۹ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند که این بیشترین تعداد جان باختگان این بیماری در یک روز است بنابراین مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴ هزار و ۶۳۴ نفر رسید.

لاری در مورد بهبود یافته‌ها گفت: خوشبختانه تاکنون ۲۴۲ هزار و ۳۵۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی ادامه داد:  ۳۵۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: تاکنون دو میلیون و ۲۰۱ هزار و ۹۵۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری گفت: استان‌های مازندران، فارس، آذربایجان های شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی در پایان بیان کرد: همچنین استان‌های تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز