خبرگزاری کار ایران

امانی مطرح کرد:

تعطیلی مراکز عرضه دام زنده شهرداری

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۰۷۲

عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران نیز امسال در خصوص اماکنی که هر ساله در آنها عرضه دام زنده داشت و امسال تعطیل شده اطلاع رسانی نداشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهربانو امانی در جریان دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: با توجه به اینکه امسال مناسک حج تعطیل است، شهرداری هر ساله در آستانه عید قربان 24 مرکز عرضه دام را مجهز می کرد و امروز ستاد کرونا مصوبه ای دارد که دام عرضه نشود و  به منظور جلوگیری از تجمع و مسافرت های درون و برون شهری و مخاطرات موجود در محل های عرضه دام مراسم قربانی امسال به شکل سنوات گذشته برگزار نشود و در قالب کمک های مومنانه و با اخذ اجازه مراجع و دفاتر مراجع و به اشکال دیگر انجام شود.

امانی گفت: نگرانی و دغدغه من این است که هیچ صحبتی در این باره از رسانه ملی ندیدم. در ارتباط با روز طبیعت اقدامات خوبی شد و مردم توجه کردند و بیرون نیامدند، یکی از موارد بسیار خوب بود و همه دست به دست هم دادند و آگاهی رسانی کردند، اما به رغم تعطیلی مناسک حج اطلاع رسانی نشده و تقاضا دارم به این مساله توجه شود. 

در ادامه هاشمی خطاب به امانی گفت: شما نگران گوسفندها هستید و یا آدم ها؟ امانی در پاسخ گفت: من نگران آدمها هستم. شوخی هایی که می کنید تبدیل به بحث هایی در رسانه ها می شود. 

هاشمی در پاسخ گفت: من نفهمیدم مردم گوسفند ذبح کنند یا نه. 

امانی گفت: وقتی مناسک حج تعطیل است، لذا ستاد مقابله با کرونا مصوبه ای در این خصوص دارد باید رسانه ملی و نهادهای مختلف در این خصوص اطلاع رسانی داشته باشند. شبکه کشورهای مسلمان 20 روز است که این اطلاع رسانی را انجام می دهند که مردم قربانی نکنند و رعایت پروتکل ها را در دستور کار خود قرار دهند لذا من نگران جان مردم هستم.

او گفت: شهرداری تهران نیز امسال در خصوص اماکنی که هر ساله در آنها عرضه دام زنده داشت و امسال تعطیل شده اطلاع رسانی نداشته است.خیلی ها نگران دام و گوسفند هستند، اما من نگران جان مردم هستم.

هاشمی در پاسخ گفت:  امکان دارد تعدادی از مردم در خانه هایشان این کار را انجام دهند. بعضی نذر دارند و باید بررسی میدانی انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز