خبرگزاری کار ایران

بررسی آخرین وضعیت اجرایی ۲ پروژه مهم عمرانی با حضور معاون سازمان بازرسی کل کشور

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۹۹۲

معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی- قضایی سازمان بازرسی کل کشور، از آخرین وضعیت اجرایی پروژه احداث زیرگذر چهارراه گلوبندک و فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار بازدید میدانی به عمل آورد.

به گزارش ایلنا،  "محمد آقاجری" در ابتدای این بازدید میدانی که به اتفاق صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران صورت پذیرفت، در کارگاه پروژه احداث زیرگذر چهارراه گلوبندک حضور یافت و ضمن استماع گزارشی از آخرین وضعیت اجرایی پروژه، در جریان اقدامات انجام شده به منظور تکمیل این زیرگذر عابرپیاده قرار گرفت. 

در ادامه این بازدید میدانی مسیر ۶ کیلومتری بزرگراه شهید نجفی رستگار حدفاصل تقاطع بزرگراه آزادگان تا پل های تقاطع ثامن مورد پیمایش قرار گرفت و ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده به منظور تکمیل فازهای اول و دوم پروژه، درباره ابعاد مختلف عمرانی، ترافیکی و اجتماعی آن بحث و تبادل نظر شد.

براساس گزارش پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، در این بازدید میدانی مهندس "محمودرضا مهرورز" بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری ها، تنی چند از مدیران معاونت فنی و عمرانی و دست اندرکاران اجرایی پروژه ها نیز حضور داشتند. گفتنی است عملیات اجرایی فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار(حدفاصل پل تقاطع مزینانی تا پل های تقاطع ثامن) به سرعت ادامه دارد و پیشرفت عملیات اجرایی این پروژه در بخش مسیرهای تندرو از مرز ۹۵ درصد فراتر رفته است. از کارگاه زیرگذر چهارراه گلوبندک نیز خبر می رسد نقشه بخش های باقی مانده سازه تکمیل شده و عملیات اجرایی توسط سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز