خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آتش‌نشانی تهران به ایلنا خبر داد:

آتش‌سوزی در یک مجتمع تجاری و نجات ۱۱ نفر

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۵۵۸

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی در یک مجتمع تجاری و نجات ۱۱ نفر از میان دود و آتش خبر داد.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۸:۳۹ صبح امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در خیابان نیاوران_ تقاطع خیابان کامرانیه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۳ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی، خودروها و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک واحد ۱۲۰ متری در طبقه اول یک مجتمع تجاری_ادرای ۵ طبقه بود. در این واحد میزهای کامپیوتر و تجهیزات اداری قرار داشت و آتش‌سوزی در یکی از اتاق‌های این واحد اتفاق افتاده بود و کاملا شعله‌ور بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: دود ناشی از آتش‌سوزی از پنجره این طبقه بیرون زده و همچنین طبقات بالایی را نیز فراگرفته بود. در لحظات اولیه حضور آتش‌نشانان در محل ۴ نفر در طبقه بالایی به لبه پنجره آمده و تقاضای کمک داشتند.با توجه به اینکه بیم این وجود داشت که این افراد به پایین سقوط کنند آتش‌نشانان به سرعت با نردبان هیدرولیکی این چهار نفر را به سمت زمین انتقال دادند.

ملکی تصریح کرد: گروه‌‌های دیگر نیز همزمان برای خاموش کردن آتش به داخل ساختمان رفتند. همچنین آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش مشغول جستجو در واحدها و طبقات شدند تا چنانچه کسی در داخل ساختمان است با ایمنی کامل خارج کنند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان در نهایت ۱۱ نفر از افرادی که در این ساختمان تجاری حضور داشتند را به سلامت از ساختمان خارج کردند. ۳ الی ۴ نفر از این افراد دچار دود گرفتگی شده بودند و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

ملکی تصریح کرد: آتش‌خاموش شده و پس از ایمن‌سازی کامل و تخلیه دود و تحویل محل به عوامل شهرداری و مسئولان ساختمان را ترک کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز