خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشن‌های دهه ولایت در سه محور مسجد، محله و خانواده محوری

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۵۴۸

معاون شهردار تهران گفت: امسال در سه محور اصلی مسجد محوری، محله محوری و خانواده محوری جشن دهه ولایت برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، ‌محمدرضا جوادی یگانه"معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران" در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه‌های دهه ولایت برگزار شد، گفت: در شرایطی عید غدیر ۱۴۴۱ قمری را برگزار می‌کنیم که هم مشمول تحریم‌های ظالمانه شده ایم و هم درگیر کرونا، به همین دلیل برای بازگشت به آن الگو و جوانمردی حضرت علی ایجاب می‌کند تا در شرایط فقر هم به فقرا کمک کنیم.

او با بیان اینکه امسال در سه محور اصلی مسجد محوری، محله محوری و خانواده محوری جشن دهه ولایت برگزار می شود گفت: بنای ما این است که مردم عید را خودشان جشن بگیرند و اگر قرار است شهر آذین شود و به آن رنگ بخشیده شود،‌خود مردم این کار را انجام دهند. ما تنها در حد تدارکات امکانات در اختیار مردم قرار می‌دهیم کما اینکه در گذشته نیز اصل برگزار کنندگان مردم بودند. 

معاون شهرداری تهران  گفت: با این اقدامات به هویت محله‌ای بر می‌گردیم.

جوادی یگانه گفت: ۱۱۰ مسجد پرمخاطب در تهران شناسایی و آماده شده است و بناست مرکز هرگونه فعالیتی در عید غدیر این مساجد باشند. امیدواریم با این مدل بتوانیم رویکرد جدیدی داشته باشیم و باب جدیدی میان هماهنگی و هم افزایی میان دستگاه‌ها ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز