خبرگزاری کار ایران

تسهیلات تمدید برای شرکت در آزمون سراسری کارشناسی ارشد و دکتری ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۲۱۱

تسهیلات تمدید برای شرکت در آزمون سراسری کارشناسی ارشد و دکتری ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا از معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا، سردار "تقی مهری" اظهار کرد: مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی که برگه آماده به خدمت به تاریخ ۹۹/۵/۱ دریافت نموده اند می توانند سریعا با ارائه درخواست از طریق دفاتر پلیس +۱۰ صرفا جهت شرکت در آزمون دکتری و کارشناسی ارشد از تسهیلات تمدید یک ماهه استفاده نمایند.

وی بیان کرد:با توجه به تعویق آزمون های سراسری کارشناسی ارشد و دکتری، سازمان وظیفه عمومی به منظور کاهش دغدغه مشمولان و خانواده های آنها و در راستای ارائه تسهیلات ویژه در شرایط شیوع کرونا تمهیداتی را در نظر گرفته است.

سردار مهری گفت: کلیه مشمولان فارغ التحصیل مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد که جهت پذیرش در مقاطع بالاتر در آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری ثبت نام نموده و دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم مرداد ماه هستند می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس +۱۰ ) و با ارائه برگ تاییدیه اطلاعات ثبت نام در سامانه سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت درخواست تمدید به مدت یکماه اقدام نمایند. موعد اعزام به خدمت این عزیزان تا تاریخ ۹۹/۶/۱ تمدید گردیده و نتیجه در خواست از طریق پیامک، به آنها اعلام می‌گردد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز