خبرگزاری کار ایران

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع اعلام کرد؛

اصلاح مصوبات نظام رتبه‌بندی معلمان

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۹۶۵

از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع، اصلاحات مصوبات بخشنامه نظام رتبه‌بندی معلمان اعلام شد.

به گزارش ایلنا، به استناد اصل یکصدوسی‌وهشتم قانون اساسی و با تصویب هیات دولت، از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع اصلاحات مصوبات نظام رتبه‌بندی معلمان، به لحاظ اشتباهات تحریری، به شرح ذیل اعلام شد:

    در ماده ( ۴) عبارت"، ماده (۶۶) و بند (۵ ) ماده (۶۸)" به عبارت "و بند (۱۰) ماده ( ۶۸)" و عبارت "مواد (۶) و(۷ ) به عبارت ماده (۶ )" اصلاح می‌شود.

    مواد (۶) و(۷) حذف و متن زیر به‌عنوان ماده (۶) تلقی و شماره مواد (۸) و (۹) به شماره (۷ ) و(۸) اصلاح می‌شود.

ماده (۶) - جدول درصد حقوق ثابت و فوق‌العاده‌های مستمر دوره ابتدایی و دوره متوسطه از تاریخ ۱/۱/۹۹ به شرح زیر تعیین می‌شود.

 

دوره

1

2

3

4

5

ابتدایی

10 درصد

14 درصد

15 درصد

18 درصد

21 درصد

متوسطه

9 درصد

11درصد

12درصد

12درصد

20 درصد

 

 

 

 

 

شایان‌ذکر است؛ به‌منظور ایجاد انگیزه برای معلمانی که بر اساس ضوابط و مقررات مربوط، آخرین طبقه و رتبه شغلی را اخذ نموده یا می‌نمایند؛ به ازای هرسال سابقه تجربی که بعد از تاریخ لازم‌الاجرا شدن این تصویب­نامه کسب می‌کنند، مشروط براینکه امتیاز ارزیابی عملکرد سالانه آنان نیز کمتر از ۹۰ درصد نباشد، مشمولان شاغل دوره ابتدایی و متوسطه به ترتیب از افزایش حقوق معادل ۱۰۰ و ۵۰ امتیاز ضربدر ضریب ریالی سالانه برخوردار می‌شوند.

اصلاح مصوبات نظام رتبه‌بندی معلمان را از اینجا مشاهده نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز