خبرگزاری کار ایران

تذکر به شهرداری برای تعطیلی درازمدت پل‌های عابر پیاده مکانیزه

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۹۲۵

عضو شورای شهر تهران نسبت به تعطیلی درازمدت پل های عابر پیاده مکانیزه به شهرداری تهران تذکر داد و گفت: متاسفانه به دلایل مختلف تعطیلی این پل ها به ویژه در بزرگراه‌ها ادامه دارد که برخی از مشکلات به دلیل بدهی به اداره برق است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید آرش حسینی میلانی در جریان دویست و بیست و هفتمین جلسه شورای شهر تهران به تعطیلی درازمدت پل های عابر مکانیزه تذکر داد و گفت: متاسفانه به دلایل مختلف تعطیلی این پل ها به ویژه در بزرگراه ها ادامه دارد که برخی از مشکلات به دلیل بدهی به اداره برق است. 

او گفت: ترافیک و پیامدهای منفی آن یکی از مهمترین مسائلی است که شهروندان با آن دست و پنجه نرم می کنند و جزو اولویت های نخست شهروندان تهرانی براساس نظرسنجی ها می باشد. 

میلانی با بیان اینکه صدور مجوزهای ساختمانی بیش از حد ظرفیت تراکم، حضور بیش از حد اتومبیل در معابر، حذف پارکینگ و بافت فرسوده از جمله دلایل ترافیک در مراکز شهرها هستند گفت: اما موضوعی که کمتر مورد توجه قرار گرفته است و شاید از دید مدیران شهری پنهان مانده، مساله عبور عابران پیاده از عرض خیابان ها است. 

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با بیان اینکه صحنه عبور عابران از عرض خیابان و از زیر پل های عابر پیاده امری عادی شده است گفت: مشکلی که اگر به عابران پیاده نگاه کنیم به نبود زیرساخت ها اشاره می کنند. براساس گزارش واصله از سامانه مدیریت شهری"۱۳۷" و سازمان بازرسی شهرداری در سه ماهه نخست سال ۹۹ ، هزار و ۲۵ مورد شکایت شهروندان درخصوص مشکلات عابر مکانیزه و بلا استفاده بودن آنها در مناطق ثبت شده است. 

میلانی گفت: به شهرداری تهران تذکر می دهم نسبت به رفع مشکلات پل های عابر مکانیزه که باعث اختلال در رفت و آمد شهروندان به ویژه کودکان، افراد مسن، معلولان و بیماران شده اقدام و توضیحاتی را به شورای شهر تهران ارائه نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز