خبرگزاری کار ایران

لاری خبر داد:

۲۱۶۶ مورد ابتلای جدید به کرونا/ وضعیت قرمز در ۱۰ استان

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۶۲۹

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۷۱ هزار و ۶۰۶ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین آمار مبتلایان به بیماری کرونا طی شبانه‌روز گذشته گفت: از دیروز تا امروز ۲۸ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۶۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۲۹۳ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۷۱ هزار و ۶۰۶ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۹۷۹ نفر رسید.

لاری تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون ۲۳۵ هزار و ۳۰۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند. همچنین ۳۵۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی ادامه داد: تاکنون دو میلیون و ۱۲۳ هزار و ۵۱۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری تصریح کرد: استان‌های آذربایجان شرقی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، گلستان، مازندران، کرمان و فارس در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین در استان‌های خوزستان و زنجان با همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد روند کاهش در ابتلا و بستری بیماران هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز