خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارقان مسلح خرمشهر در کمتر از ۲۴ ساعت

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۶۰۷

فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری ۲ سارق مسلح منزل در کمتر از ۲۴ ساعت در عملیات ضربتی پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "همت علی ترکارانی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه منزل با پوشش لباس نظامی و به تبع آن انتشار کلیپ مربوطه در فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام کار اطلاعاتی در کمتر از ۲۴ ساعت، ۲ سارق را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی، صبح امروز طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ ترکارانی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ دست لباس نظامی ناجا، بسیج و اداره برق، یک قبضه سلاح کلت کمری صوتی، اسپری، شوکر، دستبند، ست کمری پلیسی، اوراق شناسایی مربوط به ناجا و بسیج کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های پلیس به ۳ فقره سرقت با سلاح قلابی تحت عنوان پلیس، بسیج و اداره برق اعتراف کردند، بیان داشت: مال باختگان در مواجهه حضوری با سارقان به صراحت آنان را شناسایی و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

به گزارش پایگاه خبری فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان در مشارکت اجتماعی و برقراری امنیت، از عموم شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز