خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران خبر داد:

آغاز مقدمات ساخت خط ۱۰ مترو تهران

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۵۹۹

شهردار تهران گفت: مقدمات آغاز ساخت خط ۱۰ تهران انجام و بخش اول از میدان کتابی به سمت منطقه ۲۲ نیز آماده شده و به زودی رسما اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیروز حناچی در مراسم  بهره برداری از دو رام قطار جدید گفت: یکی از اهدافی که در این دوره تعقیب می کنیم با توجه به اینکه تعداد کارخانجات واگن سازی و نیاز کشور بسیار بالا است،‌ ساخت واگن ها در شرایط تحریم به عنوان یک مسیر راهبردی است که در حال پیگیری است. 

او ادامه داد: ساخت ۱۰۵ دستگاه واگن در کارخانه واگن سازی  تهران در حال پیگیری است.

شهردار تهران گفت: قرار داد ۶۳۰ واگن به طرف چینی ارائه شده و تاییدات بانک مرکزی هم اعلام شده و در آخرین جلسه که با سفیر چین داشتیم مورد بررسی و در دستور کار سفارت چین در تهران قرار گرفت. 

حناچی با بیان اینکه بیکاری واگن سازی در تهران نگرانی است که وجود دارد، افزود: اما با تلاش هایی که صورت می دهیم اجازه چنین اقدامی را نخواهیم داد و باید بیشتر از قبل به تلاش های خود ادامه دهد. 

شهردار تهران گفت: مقدمات آغاز خط ده تهران نیز انجام و بخش اول از میدان کتابی به سمت منطقه ۲۲ آماده شده و به زودی رسما اعلام خواهد شد.

حناچی با بیان اینکه در فضای کرونایی نیازمند رعایت فاصله گذاری اجتماعی هستیم افزود: اما این مهم به شرط افزایش ناوگان در اتوبوس و مترو محقق می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز