خبرگزاری کار ایران

علی امام خبر داد:

قرارداد ساخت ۱۰۵ دستگاه واگن جدید در حال نهایی شدن است

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۵۶۸

مدیرعامل مترو تهران گفت: قرارداد ساخت ۱۰۵ دستگاه واگن با واگن سازی تهران در حال تکمیل و نهایی‌سازی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی امام مدیر عامل مترو تهران در مراسم بهره برداری از دو رام قطار جدید گفت: قرارداد تامین ۱۰ رام قطار ۷ واگنه را در دستور کار داشتیم و با بازکردن ال سی این اتفاق رخ داد. 

او ادامه داد: این اقدام منجر به این شد که در تابستان ۹۷ قطعات به کشور حمل و در گمرگ بندرعباس ترخیص شد. در پی آن بخش عمده قطارها در مهر و آبان ۹۷ ترخیص و ۱۵ درصد آن در سال ۹۸ با مساعدت سازمان امور مالیاتی و پیگیری‌های سازمان امور شهردار ی‌ها آزادسازی شد. 

امام ادامه داد: امروز شاهد بهره‌برداری از دو رام آخر این قطارها هستیم و این دو رام در خطوط ۶ و ۷ مورد استفاده قرار خواهند گرفت.در یکی از دو قطار برای اولین بار سامانه اطلاع رسانی "پی آی اس" اجرا می‌شود.

مدیرعامل مترو تهران خبر از ساخت قطار داخلی نیز داد و گفت: پروژه ساخت یک رام قطار ملی که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آغاز شده به زودی نمایشگاه آن در مرداد برگزار و امیدواریم تا پایان سال این قطار آماده و شاهد تولید نخستین قطار ملی باشیم. 

امام افزود: در مرحله اول ساخت این قطارها حاصل زحمات کارگران و مهندسین واگن‌سازی تهران است و از همه آنها تشکر می‌کنم. 

مدیرعامل مترو تهران گفت: قرارداد ساخت ۱۰۵ دستگاه واگن با واگن‌سازی تهران در حال تکمیل و نهایی‌سازی است و امیدواریم با همکاری این مجموعه بتوانیم در یک ماه آینده شاهد عقد قرارداد باشیم و در سال آینده اولین سری محصولات را تحویل بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز