خبرگزاری کار ایران

تقی‌زاده:

نقاط حادثه‌خیز استان تهران تا پایان دولت تدبیر و امید رفع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۵۶۷

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به کاهش تصادفات منجر به فوت در استان تهران از رفع نقاط حادثه خیز استان تهران تا پایان دولت تدبیر و امید خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محمدتقی زاده در جلسه شورای ترافیک با اشاره به کاهش تلفات جاده ای در استان اظهار داشت: تلفات منجر به فوت ناشی از تصادفات جاده ای در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵/۸ درصد کاهش داشته است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت کاهش نقاط حادثه خیز افزود: در مجموع در شهر و استان تهران حدود ۷۰۰ نقطه حادثه خیز وجود داشت که با اقدامات صورت گرفته این تعداد به ۵۰۰ نقطه کاهش پیدا کرده است که البته باید اقدامات لازم برای رفع این نقاط صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران عنوان کرد: سالانه می‌بایست ۱۰ درصد از نقاط حادثه خیز در استان تهران رفع شود و طبق برنامه زمانبندی شده تلاش می کنیم تا پایان دولت تمامی نقاط حادثه خیز در استان و شهر تهران رفع شود.

تقی زاده سپس خاطرنشان کرد: سه محور دماوند_فیروزکوه، محور امام رضا(ع) و آزادراه تهران_قم دارای بیشترین نقاط حادثه خیز در استان تهران هستند که با هماهنگی های صورت گرفته با فرمانداران با بهره گیری از اعتبارات ملی و استانی این نقاط را رفع خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز