خبرگزاری کار ایران

انتقاد معاون استاندار تهران از عملکرد ضعیف پست بانک در پرداخت تسهیلات روستایی عشایری و تبصره ۱۸

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۶۲۶

معاون استاندار تهران با انتقاد از عملکرد ضعیف پست بانک در پرداخت تسهیلات روستایی عشایری و تبصره ۱۸ بر ضرورت مشارکت بانک ها جهت تحقق جهش تولید تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حشمت الله عسگری در جلسه کارگروه اشتغال با اشاره به پرداخت مرحله پنجم تسهیلات روستایی عشایری اظهار داشت: تسهیلات روستایی عشایری به سبب نرخ سود ۶ درصد از بهترین اعتبارات در راستای حمایت از اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری می باشد.

وی ادامه داد: چهار بانک عامل توسعه تعاون، کشاورزی صندوق کارآفرینی و پست بانک در استان تهران در زمینه اعتبارات روستایی عشایری فعال هستند که عملکرد بانک توسعه تعاون، کشاورزی و صندوق کارافرینی امید قابل قبول می باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با انتقاد شدید از عملکرد ضعیف پست بانک تاکید کرد: متاسفانه پست بانک هم در پرداخت تسهیلات روستایی عشایری و هم تسهیلات تبصره ۱۸ عملکرد بسیار ضعیفی داشته و به رغم پیگیری های بسیار همکاری چندانی از سوی این بانک محقق نشده است.

عسگری با اشاره به طولانی شدن پروسه پرداخت تسهیلات در بانک ها به ویژه در پست بانک گفت: متاسفانه فرایند پرداخت تسهیلات در برخی از بانک ها بسیار طولانی است که در این زمینه گلایه مند هستیم و این موضوع را از مدیران بانک پیگیری می کنیم تا به نتایج مطلوب به نفع تولیدکنندگان و تحقیق طرح های مختلف منجر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز