خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه:

۳۳۰۰ آزمون مجازی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۶۰۶

رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه شهید بهشتی از برگزاری ۳۳۰۰ آزمون مجازی در دو سامانه Lms و Adobe Connect خبر داد.

به گزارش ایلنا، اسلام ناظمی اظهار کرد: آزمون‌های نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه شهید بهشتی از روز شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ آغاز و روز شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ خاتمه یافت. دانشجویان و اساتید جهت برگزاری آزمون از سامانه های مختلف اعم از Adobe Connect،LMS، درس افزار و غیره استفاده کردند.

وی ادامه داد: در طول مدت آزمون‌های پایان ترم، قریب به ۹ هزار دانشجو و ۷۴۳ استاد از سامانه Lms و Adobe Connect که زیر نظر مرکز آموزش های مجازی دانشگاه است، استفاده کردند. در این زمان حدود ۳۳۰۰ آزمون در این دو سامانه برگزار شد.

ناظمی در خصوص پشتیبانی فنی برگزاری آزمون‌های مجازی یادآور شد: در مجموع بالغ بر ۱۰۰ نفر از همکاران دانشگاه شامل همکاران فنی مرکز آموزش الکترونیکی و همکاران معرفی شده از سوی دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها که آموزش های لازم را در مرکز الکترونیکی فرا گرفته بودند وظیفه پشتیبانی کلیه آزمون ها را به عهده داشتند.

وی با ضبط و نگهداری محتوای تمام کلاس ها و جلسات مجازی خیر داد و تصریح کرد: تاکنون بالغ بر ۵۰ هزار جلسه معادل ۷۰ هزار ساعت محتوای ضبط شده کلاس های درس بر روی سرورهای مرکز آموزش الکترونیکی ضبط، ذخیره و نگهداری شده که تا ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ در اختیار دانشجویان و اساتید محترم خواهد بود.

رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه شهید بهشتی در خصوص برگزاری غیرحضوری جلسات دفاع از پایان نامه ها گفت: با عنایت به غیرحضوری شدن جلسات و دفاعیه‌ها، تاکنون ۴۰۰ جلسه شامل جلسات گروه‌ها، شوراها و وبینارها توسط مرکز آموزش مجازی برگزار شده است. همچنین پیش بینی می‌شود تا شهریورماه ۱۳۹۹، قریب به دو هزار جلسه دفاع به صورت الکترونیکی در مقاطع دکتری و ارشد برگزار شود.

ناظمی در پایان با اشاره به برنامه های در دست اجرا در مرکز آموزش الکترونیکی خاطرنشان کرد: هم اکنون در مرکز در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری ترم تابستان، مصاحبه دکتری و شروع سال تحصیلی جدید هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز