خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت اعضای شورای شهر تهران در پی درگذشت مرحوم سرحدی‌زاده

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۵۹۶

رییس، نایب رییس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران در پیام های جداگانه ای درگذشت ابوالقاسم سرحدی زاده وزیر پیشین کار و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران رییس، نایب رییس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران در پیام های جداگانه ای درگذشت ابوالقاسم سرحدی زاده وزیر پیشین کار و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفتند.

متن پیام ها به شرح ذیل است:

بازگشت همه به سوی اوست

درگذشت مرحوم ابوالقاسم سرحدی زاده، از مبارزین پیشگام و زجر کشیده نهضت امام خمینی که پس از انقلاب نیز منشا خدمات فراوانی در مجالس شورای اسلامی، وزارت کار و خانه کارگر گردیده بود، موجب تاثر گردید.

ضمن عرض تسلیت صمیمانه به خانواده محترم سرحدی زاده، برای آن مرحوم رحمت ومغفرت الهی وبرای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را آرزو دارم.

محسن هاشمی رفسنجانی

رییس شورای شهر تهران

 سید ابراهیم امینی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران و عضو هیات رییسه مجلس ششم شورای اسلامی نیز  با صدور پیامی درگذشت ابوالقاسم سرحدی‌زاده، وزیر پیشین کار و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

إنا لله وإنا إلیه راجعون

خبر تاسف‌بار درگذشت دوست و همکار اندیشمند و عزیزمان، زنده‌یاد ابوالقاسم سرحدی‌زاده موجب اندوه و تاثر فراوان گشت.

زنده‌یاد سرحدی‌زاده که از مبارزان عصر رژیم پهلوی و زندانیان این دوره بود، پس از انقلاب در عرصه‌های مهمی به‌ مردم سرزمینمان خدمات شایسته‌ای ارائه نمود که نام ایشان را همیشه زنده‌ نگه خواهد داشت.

شجاعت، تعهد، پاکدستی، ساده زیستی و خدمت بی‌دریغ ایشان طی‌ سه دوره نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی و پافشاری ایشان بر حقوق جامعه کارگری چه  در زمان تصدی وزارت کار و چه در مدت عضویت در خانه کارگر و نمایندگی مجلس و عدم عقب‌نشینی از حقوق مردمان در مقابل فشارهای بیرونی از جمله صفات بارز و ماندگار ایشان بود که از وی چهره‌ای مردمی و متمایز ساخته بود.

درگذشت این انسان فرهیخته و انسان‌دوست را به همه مردم ایران‌زمین به‌ویژه جامعه شریف کارگری، نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی و دوستان و همکاران ایشان تسلیت گفته و برای جمیع بازماندگانش از درگاه احدیت صبر و شکیبایی آرزومندم.

سید ابراهیم امینی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران

سید حسن رسولی نیز در پیامی درگذشت مرحوم سرحدی زاده را تسلیت گفت.

 بسم الله الرحمن الرحیم                

انا لله و انا الیه راجعون

در گذشت مرحوم سرحدی‌زاده، مبارز حبس کشیده رژیم ستم شاهی، وزیر امین دولت دفاع مقدس مهندس موسوی، پایه‌گذار خانه کارگر و نماد اصیل جامعه کارگری را به هم‌بندان ایشان و عموم اصلاح طلبان، جامعه بزرگ کارگری و خانه کار گر جمهوری اسلامی ایران و خانواده آن مرد بزرگ تسلیت عرض می کنم.

علو درجات آن فقید سعید، صبر و شکیبائی بازماندگان و همفکرانش را از خدای متعال مسألت دارم.

سید حسن رسولی

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران

حجت نظری، عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در پیامی درگذشت ابوالقاسم سرحدی زاده را تسلیت گفت.

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت ابوالقاسم سرحدی‌زاده، نماینده سه دوره مردم در مجلس شورای اسلامی، دبیرکل و بنیانگذار حزب اسلامی کار و وزیر کار و امور اجتماعی دولت مهندس موسوی موجب غم فراوان شد. مرحوم سرحدی زاده که سابقه زندانی سیاسی در سال‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی را نیز دارد یکی از سیاستمدارانی بود که هیچگاه از مردم و مستضعفان جامعه فاصله نگرفت و من یقین دارم که نامش در میان سیاستمداران ایرانی همواره خواهد درخشید.

درگذشت او را که غمی بزرگ است به خانواده‌اش، اعضای حزب اسلامی کار و خانه کارگر و دوستدارانش تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند آمرزش روح آن مرحوم و سلامتی داغدیدگانش را خواستارم.

حجت نظری

عضو شورای اسلامی شهر تهران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز