خبرگزاری کار ایران

۱۰۰ فقره سرقت ضبط خودرو در تهران

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۲۵۷

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان ضبط خودرو و مالخران اموال سرقتی خبر داد و گفت: متهمان به ۱۰۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه "مرتضی نثاری" گفت: بیستم خردادماه سال جاری پرونده ای با موضوع دستگیری یک سارق ضبط خودرو به نام مصطفی که ماموران گشت کلانتری ۱۳۶ فرجام وی را حین سرقت ضبط یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ مشاهده و دستگیر کرده بودند برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: متهم پس از انتقال به این پلیس در تحقیقات مقدماتی به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار داشت با همدستی یکی از دوستانم به نام "سعید" ۱۰۰ فقره ضبط خودرو سرقت کرده ایم.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه در پالایش های اطلاعاتی مشخص شد که همدست مصطفی سابقه دار بوده و پیش تر به جرم سرقت لوازم داخل خودرو دستگیر شده است، تصریح کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه سعید شناسایی و با هماهنگی های قضائی، دومین متهم پرونده هم دستگیر شد.

این مقام انتظامی ابراز داشت: سعید نیز پس از انتقال به پایگاه چهارم به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار داشت، اموال سرقتی را به دو مالخر به نام های اصغر و محسن که مغازه ای در حوالی بازار تهران دارند، فروخته اند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی هر دو مالخر در مخفیگاهشان در یک عملیات منسجم دستگیر شدند، گفت : مالخران اظهار داشتند، اموال سرقتی را به سایر شهرستان ها ارسال و به عنوان ضبط های دست دوم می فروختیم.

وی در پایان به شناسایی تعدادی از مال باختگان اشاره و اضافه کرد: هر ۴ متهم با صدور قرار وثیقه روانه زندان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز