خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان مدیریت بحران به ایلنا خبر داد:

یک کشته و دو مفقود بر اثر وقوع سیلاب در گیلان و اردبیل

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۲۳۰

سخنگوی سازمان مدیریت بحران از یک کشته و دو مفقود به دلیل وقوع سیلاب در استان‌‌های گیلان و اردبیل خبر داد.

«علی بختیاری» سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به وقوع سیلاب در استان گیلان گفت: روز گذشته به دلیل وقوع سیلاب در استان گیلان - شهرستان تالش -  ارتفاعات ییلاق آق لار در ساعت ۱۸:۳۰ یک خانم  ۶۵ ساله جان جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: همچنین روز گذشته بر اثر وقوع سیل در استان اردبیل روستای چات قیه دو پسر نوجوان ۱۲ و ۱۴ ساله مفقود شده‌اند که جستجوی شب گذشته به دلیل تاریکی هوا متوقف و به امروز موکول شده است.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور خاطرنشان کرد: خسارات ناشی از بارندگی‌های روز گذشته در استان آذربایجان شرقی شامل خسارت به چادرها وسایل و دام‌های عشایر، خسارت به تاسیسات آب،  مزارع و باغات کشاورزی در مراغه و همچنین تخریب یک واحد مسکونی در ورزقان و خسارت و آبگرفتگی چند واحد دیگر در روستای آسترقان، تلف شدن تعدادی از احشام و خسارت به مزارع و باغات کشاورزی، خسارت کلی به دو دستگاه خودرو و ۶ دستگاه موتور سیکلت گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین در سراب خسارت به معابر روستایی، مزارع و باغات کشاورزی و آبگرفتگی در معابر تبریز گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز