خبرگزاری کار ایران

کاهش ۲۰ درصدی تردد خودروها در پایتخت نسبت به دو هفته پیش

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۰۵۹

رییس پلیس پایتخت از کاهش ۲۰ درصدی تردد خودروها در پایتخت نسبت به دو هفته پیش خبر داد و شدت گرفتن دوباره کرونا را در این امر موثر دانست.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین رحیمی" در این جلسه با تحلیل شرایط این روزهای کشور با توجه به تحریم های ظالمانه دشمنان، شیوع ویروس منحوس کرونا و... گفت: امروز خدمت صادقانه و مضاعف همه دستگاه ها به مردم در واقع بهترین راه مقابله با دشمنی های بدخواهان انقلاب است.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تردد خوردو در سطح شهر تهران در مقایسه با دو هفته قبل حدود ۲۰ درصد کاهش داشته است، عنوان داشت: در شرایط سخت فعلی باید تلاش مضاعفی داشته باشیم و با کار و خدمت رسانی صحیح و سریع و بیشتر در جهت ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی و ترافیکی و روانی جامعه تلاش نمائیم.

وی با اشاره به اینکه در سه ماهه اول سال ۹۹ در حوزه درون شهری ۱۹ نفر کاهش کشته و در حوزه پلیس راه ۱۴ نفر کاهش کشته و در مجموع ۳۳ نفر کاهش کشته تصادفات در تهران بزرگ را داشته ایم، بیان داشت: بحمد الله در شرایط فعلی جزء رتبه های خوب کشور هستیم. نباید فراموش کرد که کشته شدن یک نفر یعنی ویرانی یک خانواده از این رو تلاش در این حوزه خیر دنیا و آخرت را در پی دارد.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه بیشتر کشته شده ها در حوزه عابران پیاده (۴۲%) و راکبان موتور سیکلت (۳۶%) است، اظهار داشت: باید تلاش نمائیم که با آموزش های صحیح و اقدامات لازم در حوزه عابران پیاده و راکبان موتور سیکلت فرهنگ سازی بهینه ای را انجام دهیم.

وی افزود: پلیس معلم اخلاقی جامعه است که می تواند با رفتار و گفتار خوب و شایسته و با خدمت صادقانه خود خدمتگزار شایسته ای برای مردم باشد.

 سردار رحیمی گفت: برقراری و تامین نظم و امنیت و انضباط ترافیکی در ام القرای جهان اسلام توفیق بزرگی است که باید لحظه به لحظه این فرصت را با خدمت هر چه بیشتر به مردم مغتنم بشماریم.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی لازم و ضروری است، بیان داشت: لازم است در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا دقت لازم انجام شود و اماکن انتظامی بطور دقیق گند زدایی و ضد عفونی شوند.نعت، معدن و تجارت و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور تعیین و ابلاغ می‌شود. صددرصد (۱۰۰%) مبلغ وصولی پس از واریز به خزانه و مبادله موافقتنامه به‌صورت درآمد - هزینه در اختیار دستگاههای اجرائی مربوطه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز