خبرگزاری کار ایران

ثبت نام بیش از ۱۲۰ هزار نفر در دوره‌های کاردانی نظام جدید

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۰۱۴

​سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ز ۱۲۰ هزار نفر در دوره‌های کاردانی نظام جدید خبر داد.

فاطمه زیرین آمیزی (سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان در کنکور کاردانی نظام جدید سال ۹۹  گفت: ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی ۹۹ از ۱۸ تیر آغاز و روز گذشته ۲۳ تیرماه به پایان رسید.

وی افزود: طبق آخرین آمار تعداد ۱۲۰ هزار و ۱۲۶ نفر نسبت به ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی ثبت‌نام کردند. لازم به ذکر است که ظرفیت کل دوره‌های کاردانی نظام جدید ۲۵۲ هزار و ۴۸۵ نفر در ۶ هزار و ۴۶۹ رشته محل است.

زرین آمیزی درباره ظرفیت رشته‌های بدون آزمون و با آزمون گفت: ظرفیت رشته‌های بدون آزمون ۱۰۰ هزار و ۹۵۶ نفر در ۲۷۲۶ رشته محل و ظرفیت رشته‌های با آزمون ۱۵۱ هزار و ۵۲۹ نفر در ۳۷۴۳ رشته محل است.

به گزارش ایلنا،  آزمون کاردانی نظام جدید روز جمعه، ۱۴ شهریور برگزار خواهد شد و داوطلبان می‌توانند از روز سه‌شنبه، ۱۱ شهریور لغایت پنجشنبه، ۱۳ شهریور با مراجعه به پایگاه اطلاع ‌رسانی سازمان سنجش نسبت به تهیه پرینت کارت و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز